Artikkelista: Seksikoukussa

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

En voi muuta kuin kertoa rehellisesti toivovani, että jos tämä ihminen joskus löytää elämänsä rakkaan, sen oikean, niin että joku toinen nainen tulee ja rikkoo suhteen päästäkseen vain harrastamaan seksiä varatun miehen kanssa ihan vain huvin vuoksi. Onhan se hauskaa päästä itse sänkyyn, mitä väliä jos se rikkoo avioliittoja. Hieno homma.

Vierailija

Itse olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä et on siinä suhteessa oltava jotain vialla jos mies lähtee hakemaan seksiä toiselta naiselta/seksipalveluista. Asioista kannattaisi enemmän keskustella siellä kotona, jos ei halua että oma mies juoksee vieraissa. Ihmiset elää liikaa oman päänsä sisällä ja elämä on aika-ajoin niin "kiireistä" että ei sitä aina tajua mitä ympärillä tapahtuukaan, mitä se toinen kaipaa, läheisyyttä jne. Jokaisella on tapansa elää, ja hyvähän sekin on et näille "yksinäisille" parisuhde-eläjille löytyy vaihtoehtonsa.

Vierailija

Kummallista että naiset syyttää aina toista naista avioliiton rikkojaksi, eiköhän se kumminkin ole se aviomies joka ne valat on vannonut ja kuitenkin hinkuu toiseen sänkyyn!!

Vierailija

No huh huh. Juttu sinäänsä on mielenkiintoinen, erikoinen??!!. Vai miten sitä nyt kuvaisi. Moralisoin silti "Leenan" elämää! Jutusta sai kuvan, että hän olisi kuitenkin ylpeä, kun saa ukkomiehet luokseen! Olen edellisten kanssa samaa mieltä, että mitäpä jos Leena ei yrittäisi toimia ukkomiesten auttajana, jos heillä on ongelmia parisuhteissaan. Jos Leena haluaisi oikeasti auttaa, olisiko oikeampi tapa kouluttautua vaikka seksuaaliteraupeutiksi, ja auttaa pareja vastaanotolla, eikä antaa kotihoitoa, pariskunnan toiselle osapuolelle. Hyi olkoon, mikä nainen!

Vierailija

Ei tuo Leenan tilanne ole minulle millään lailla outo, enkä myöskään tunne tarvetta moralisoida häntä. Itse asiassa olen seurannut lähes samanikäisen sinkkuystävättäreni seikkailuja nettisuhteiden kanssa jo muutaman vuoden ajan. Mitä kummallisimpia tyyppejä on vaeltanut näinä vuosina! eikä tietenkään hänkään ole löytänyt sieltä 'elämänsä miestä' sen enempää kuin kohtuullisen normaalia miesseuraa.

Nähdäkseni tässä on kyse tietoyhteiskunnan uudesta harrastuksesta, nimeltä SEKSI. Siitä on tullut harrastus tenniksen, lenkkeilyn, postimerkkeilyn ja muun sellaisen rinnalle. Netti on helppo tapa löytää 'harrastusseuraa' ja valikoimaa riittää jokaiselle mieltymykselle. En usko että näistä miehistä, jotka siellä pyörivät, kukaan varsinaisesti hakee perinteistä naisseuraa - kyllä enemmistö on liikkeellä vain ja ainoastaan seksin takia, vaikkakin se saatetaan naamioida parisuhteen etsinnäksi. Jos olisin oikein ilkeä, niin miehiä vie, vetää ja johdattaa heidän alapäänsä, ei yläpää. Naisista näyttäisi moni vieläkin olevan etsimässä parisuhdetta (niinkuin Leena, ja myös ystävättäreni) mutta tulokset sillä saralla ovat aika säälittäviä. Seksi on miesten harrastus - ehkä muutamien naistenkin, ja tämä asiaintila kyllä huokuu Leenankin tarinassa.

Tietysti toivon niinkuin jokainen hyväntahtoinen lähimmäinen, että Leena ja monet muuta naiset, löytäisivät pysyvämmän parisuhteen. Esteenä sillä puolella näyttää olevan, ikävä sanoa, monien naisten kronkelius. Vaatimuslista on aika toivoton tavallisen miehen täytettäväksi. Joten - miten olisi matrikkeleihin ja muihin kyselyihin vastattavaksi harrastusten kohdalla: Seksi?!

Vierailija

PARISUHTEESSA ON VIKAA,KUN PITÄÄ PETTÄÄ TOISTA. PITÄISI EROTA, MUTTA KUN ON LAPSET JA ON TOTUTTU ELÄMÄÄN SAMAN KATON ALLA. SEKSIÄ HALUAVIA UKKOMIEHIÄ LÖYTYY MYÖS TANSSILAVOILTA JA RAVINTOLOISTA. KERRAN SELLAINEN UKKOMIES OLI JOPA TAKSINKULJETTAJANI RAVINTOLAILLAN JÄLKEEN.
LEENAN KANNATTAISI OTTAA MAKSU NÄILTÄ MIEHILTÄ. JOS ITSE OLISIN HÄN, OSAISIN OTTAA SEKÄ RAHAN ETTÄ SEKSUAALISEN NAUTINNON!

Vierailija

Jokainen taaplaa pari/seksi tms suhteissaan tyylillään, mutta
millainen äiti pyytää poikaansa hakemaan "treffihousut" ja kyselee vielä tältä onko seksikäs?!

Vierailija

Kaksoiselämä voi käydä raskaaksi, ja siihen suuntaan viittaa kirjoituksessa jo se, että kaiken hauskan keskellä päähenkilö kaipaa sitä ainoaa oikeaa.

Vierailija

Meillä on suhteessa sopimus että jos tekee mieli vähän jotain toistakin naista/miestä, niin asiasta keskustellaan yhdessä ja sitten etsitään yhdessä joku sopiva kolmas sänkyyn. Ollaan jopa puhuttu, että parinvaihto olisi joskus mahdollista. Pelkästään tällaisen mahdollisuuden ollessa olemassa tulee elämään vähän jännitystä, eikä pettämistä tarvitse ikinä pelätä. Näin eivät mitkään leenatkaan pääse suhdettamme rikkomaan, vaikka oikein yrittäisivätkin.

Vierailija

Kyllä se mies sen suhteen/liiton rikkoo jos/kun etsii seksisuhdetta eikä tämä nainen joka haluaa nauttia seksistä. Miksi aviovaimot aina valittaa siitä toisesta naisesta, ehkä kannataisi pitää parempaa huolta itsestään ja huolehtia siitä että mies viihtyy omassa pesässä! Liitossa on aina kaksi ja liiton eteen pitää tehdä töitä eikä pitää sitä itsestään selvyytenä! Nimimek. Parisuhteessa 10 vuotta, 11 vuotta nuoremman miehen kanssa!

Vierailija

Jup, tämä stoori vaan vahvisti sitä, että en tule hakemaan parisuhdetta netistä. Joskus heikkona hetkenä olen miettinyt että pitäiskö, mutta tämän luettuani tajuan että ei todellakaan pidä! :) Rakkaus löytyy muuta tietä tai sitten ei löydy.

Vierailija

Tää oli koko lehden paras juttu. Erittäin kiinnostava. Minulla on 35-vuotias ystävä, jolla on ollut todella värikäs kesä nettideittien ja seksikokemusten parissa. Luulen että jos olisin sinkku, minäkin lähtisin tähän mukaan.

Artikkeli purki hyvin myös keski-ikäisen naisen seksuaalisuutta. Ei keski-ikäisenkään tarvitse kökkiä kokona ja antaa seksuaalisuuden kuivua kasaan. Jutussa kävi hyvin myös ilmi, että eivät parisuhteessa elävät miehet anna niin käydä. Jos kotona ei ole seksiä, ei se tarkoita että toiveet hyvään seksielämään loppuisivat toiseltakin osapuolelta.

Kokemukset ovat rikkaus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat