Artikkelista: Naispari ei pääse kirkkoon

Kommentit (8)

Vierailija

Miööoin on kirkossa heiluneet kahdet prinsessamekot<<<<<<<<<+Kuinka voitte pyytää perinteisiä kirkkohäitä omalle uudelle identiteetille. raamatussa on sellainen kirkollinen pointti, että parisuhde on miehen ja naisen suhde. Jos nyt siitä on sitten poikettu, ei voi pyytää kirkon eikä muidenkaan siunausta.

Vierailija

Hei, kuinka moni teistä arvostelijoista elää täysin Raamatun sääntöjen mukaan? Epäilenpä, että ei kovinkaan moni. Eipä kaikki muslimitkaan Koraanin sääntöjen mukaan elä, vaikka niin ehkä väittävät. (Ei ole tarkoitus verrata meitä muslimeihin). Itse elän heteroparisuhteessa ja olen kristitty, mutta ei minua haittaa, jos kaksi naista tai kaksi miestä toisiaan rakastavat. Kyllä heidän suhteensa voi siunata, jos kerran kodit ja kauppakeskuksetkin siunataan. Taistellaan mieluummin vaikka lasten ja eläinten oikeuksien puolesta. Jos saataisiin vaikka lapsiin ja eläimiin kohdistuneiden rikosten tuomiot paljon kovemmiksi. Siinä olisi kaikille hieman tehtävää ja mietittävää!

Vierailija

En voi ymmärtää sitä, että juuri monet kirkkoon kuulumattomat kristisoivat mitä kirkossa ei ole ja on. Toisaalta jokainen, joka on tutustunut kristinuskoon, ymmärtää, että Raamattu varoittaa lopunajan harhaopeista, joiden joukossa on myös yhä laajentuva homoseksuaalinen kulttuuri. Meistä voi tuntua oikealta antaa rakkauden kukkia, mutta ihmisjärki ei voi päättää sitä, mitä Jumala pitää oikeana. Pelätkää Jumalaa, niin minä ainakin teen.

Vierailija

"Eihän lakia ole säädetty kunnon ihmisten takia, vaan lain ja järjestyksen rikkojien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien ja pyhänhäpäisijöiden, isän- ja äidinmurhaajien, tappajien, siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia. Näin sanoo iäti ylistettävän Jumalan kirkkautta julistava evankeliumi, joka on minulle uskottu. ". 1. Kirje Timoteukselle 1 (Pyhä Raamattu)

Vierailija

"Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan. " Kirje Roomalaisille 1 (Pyhä Raamattu)

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi
Onhan se hienoa että näitä homoseksuaaleja arvostelevat ja tuomitsevat itse elävät TÄYDELLISESTI sen raamatun mukaan,joo.
Ei koskaan kiroile,petä kumppania,käytä päihteitä,valehtele,varasta,puhu pahaa toisesta,himoitse toisen omaisuutta jne jne..Minusta ihminen joka tekee itse raamatussa kiellettyjä asioita,ei ole oikeutettu tuomitsemaan toista sellaista..Tätä mieltä olen.

Vierailija

Ei kai kirkollinen vihkiminen ole homoparien päällimmäisin ongelma. Eihän edes valtio tunnusta samaa sukupuolta olevien suhdetta avioliitoksi vaan rekisterö ne parisuhteeksi, siis kyseessä ei ole avioliitto. Kirkko voi päättää jäsentensä asioista ihan miten itse haluaa eli seurakuntalaisethan sen loppukädessä päättävät. Siis jos haluat vaikuttaa kirkollisiin asioihin, kuulu kirkkoon, äänestä seurakuntavaaleissa vapaamielisä ehdokkaita ja anna heille äänivaltaa päätöksenteossa. Näin nämä asiat hoidetaan demokratiassa.

Vierailija

Onko mitään väliä mitä homokirkossa tehdään?
No on, sillä minä en tahtoisi pahaa homolle tai muullekaan syntiselle, vaan tahdon hänen Pelastuvan.
Arkkipiiska ei tahdo!
Suvaitsevaiset eivät tahdo!
Mutta Jeesus tahtoo kaikkien pelastuvan Hänessä.
Syntiä voi aina sanoa synniksi, mutta on toki totta että on parempi aloitta itsestänsä ennemmin kuin toisista. Tämä ei tarkoita että voisi mitenkään antaa toisen hukkua - ei, vaikka olisi itse uimataidoton.
Se pariskunnan hakema "siunaus" on kirous, jolla koetetaan peittää unohduksiin synti, mutta silloin paadutaan ja kuollaan.
Tsemppiä!
Tehkää parannus ja ottakaa Jeesus elämäksenne!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat