Kommentit (11)

sosionomi neuvoo

Onpa se mukavaa että Maarit osaa meille typerille kansalaisille tämänkin asian neuvoa. Kiitos taas näistä ohjeista joita ilman en olisi pärjännyt.

Ikuinen oppija

Loistava kirjoitus ! Maaret on oman alansa edelläkävijä. Luen kaikki sinun kirjoituksesi ja aina saan niistä aiheen katsoa myös peiliin,kiitos siitä.

Vaalitaan kaunista

Naulan kantaan. Ihanaa, täysjärkistä ja lempeää suhtautumista parisuhteeseen, johon väistämättä mahtuu monenlaisia tunteita ja vaiheita. Inhimillinen ja lämmin näkökulma verrattuna viime päivinä me naistenkin sivuilla hehkutettuun pettämisen oikeutukseen, jossa toinen ihminen nähdään vain omien tarpeiden tyydyttäjänä. Kiitos Maaret.

Sopuisa pari

Minusta taas oma parisuhteemme kuulostaa ihanalta kun ei tarvitse riidellä, vaikka "asiantuntijat" sitä pitävätkin pahana. Minä ja mieheni olemme aikuisia ihmisiä ja osaamme keskustella asioista, joista olemme eri mieltä. En voi käsittää, että miksi ja mistä, aikuisten pitäisi riidellä? Tämän kun joku "asiantuntija" vielä selittäisi...

Meillä kyllä muistetaan sanoa toiselle, että kuinka tärkeä ja rakas puoliso on, lähes tulkoon päivittäin. Halaillaan ja pussaillaan ilman taka-ajatuksiakin. Koskaan ei tiedä, että milloin toisen näkee viimeisen kerran, se kannattaa muistaa kun kiukuttelee jostain turhista asioista.

Vaikka tiedä häntä, ovatko meidän riidat vielä edessäpäin, yhdessä ollaan oltu vasta vajaa 30v. Ja hyvinkin onnellisesti!

viljo seta

Hienosti kirjoitettu. ONNEA kaikille ,joilla on pitka ja onnellinen parisuhde. Itse olen jo 3 kertaa eronnut, mutta suhteet ex vaimoihin ja lapsiiin ovat hyvat. 

Vierailija

Aika erikoista muuten, että nämä kaikki "parisuhdeneuvojat" tuntuvat olevan ties miten monennella kierroksella itse, eli: "Jotka osaa, ne tekee mitä vaan, jotka ei, ne rupee opettamaan".

Yäks

Ei voi muuta sanoa, että kyllä suomalaisilla on sitten heikko itsetunto. Ja nettiaikana suomalaisten *yhmyys on tullut erittäin hyvin esille.

Onnekas pari

Ollaan oltu aika 'tempperamenttisen' sopuisasti yhdessä kohta 20 vuotta. Ja tänä aikana on tapahtunut paljon kaikkea elämää mullistavia kokemuksia muualla.. Meillä nauretaan, jutellaan, ja iloitaan menestyksestä. Halataan ja pussaillaan ahkerasti! Mutta ei mökötetä! Nukkumaan ei mennä ikinä riidantuoksuisena. Silti minusta on aina hauskaa lukea muidenkin mielipiteitä parisuhteista. En ymmärrä miksi joku ottaa nämä jutut niin henkilökohtaisesti. Eihän näissä ole muuta kuin hyviä vinkkejä omaan parisuhteeseen - jos sellaista tarvitsee. Miksi se tekee niin kipeätä, että aina tarvitsee väittää vastaan ja kommentoida tökerösti? Eikö olisi aika kasvattaa mieltään aikuisemmaksi ja itsekin aikuistua. Tuskin täällä lapset kirjoittelevat kokemuksiaan. Niin, ja voihan sen jutun lukea aina ilman kommentointiakin. <3

Nainen oon

Ei hyvä seksi ja hyvä suhde täysin korreloi. Hyvä seksi voi pitää mahdotontakin suhdetta pitkään pystyssä. Näin on käynyt itselleni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat