Kommentit (1)

luuseri

Hassua aina lukea miten puhutaan kuin kaikki naiset kävisivät läpi saman kehityskaaren. Poikaystävät, aviomies, seuraava aviomies.. Niin se kai suurimmalla osalla meneekin. Kuitenkin, esimerkiksi minulla on ollut 38 ikään mennessä vain 1 seksikumppani, poikaystäväni 22 vuotiaana. Suhde kesti 2 vuotta ja olin varsinkin ekan vuoden kokemattomuuteni takia kovin jännittynyt. Kun en tokanakaan vuotena saanut orgasmia, mies haukkui minut frigidiksi. Ehkä minun sitten olisi kuulunut teeskennellä, mutta kun en ole sellainen ihminen joka teeskentelisi mitään. Jätin hänet lopulta, jotta hän löytäisi kokeneemman naisen. Ja onneksi löysikin, nopeasti. Olen iloinen hänen puolesta, että hänellä on nyt asiat hyvin ja on onnellisempi kuin minun kanssa.

En ole sen jälkeen ollut miehen kanssa koska ensinnäkään kiinnostuneita ei ole juuri ollut (joitain varattuja joita en halua) ja se kynnys ja tietynlainen jopa pelko miehiä ja kosketusta kohtaan on vain noussut kun ei ole kokemusta ja se vähäkin kokemus on jo unohtunut ja jättänyt vain pahan mielen.

Nyt lähes nelikymppisenä minun PITÄISI olla niin kokenut ja omat nautintonsa tunteva itsevarma nainen, mutta olen edelleen kuin pikkutyttö.. 16 vuotiaatkin ovat kokeneempia seksissä nykyään kuin minä. Pelini on menetetty. Olisi kiva joskus lukea naistenlehdistä myös kokemattomista naisista juttua, koska en usko olevani ainoa. Ei kaikilla mene samalla tavalla se elinkaari, että ollaan ja erotaan ja ollaan ja taas erotaan. On niin monenlaisia ihmiskohtaloita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat