Nelikymppinen Anna kävi vuoden ajan Tinder-treffeillä – paljastaa karmeat kokemuksensa

Nelikymppinen Anna kävi vuoden ajan Tinder-treffeillä – paljastaa karmeat kokemuksensa

"Jos näillä irtoaisi." Kuva: <span class="photographer">Colourbox</span>

Uuden ihmisen tapaaminen on aina riski. Onko sinulla käynyt yhtä huono tuuri kuin Annalla?Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (66)

En ole tinderissä

mies helsingistä kirjoitti:
Tapasin ensimmäisillä Tinder-treffeillä erikoisen naisen. Nainen oli n. 40 vuotta ja nähnyt jo parhaat vuotensa. Toki olen itse jo melkein ikämies mutta pidän silti huolta itsestäni. Syön terveellisesti, liikun säännöllisesti, en tupakoi, en juo. Vaikka naisen ulkomuodot eivät vastanneet hänen profiilikuvausta saati kuvia, yritin parhaani olla kiinnittämättä huomiota tämän fyysiseen muotoon ja näyttämättä pettymystäni. Ajattelin että tällä olisi kultainen sydän ja ehkä jonkinlaista älykästä taustaa. Treffien edetessä pettymykseni vain kasvoi. Nainen alkoi äänekkäästi ja lähes psykoottisesti saarnaamaan vasemmistolaisesta politiikasta ja naisten oikeuksista. Tilanne oli hyvin kiusallinen, sillä käyn usein kyseisessä ravintolassa ja muistan nähneeni kollegoita siellä samana iltana.
Nainen oli ilkeä, liiankin innokas tilaamaan laskuuni juotavaa. Hän oli ylipainoinen ja epäsiisti(haisi voimakkaasti hielle, tiputteli ruokaa paidalleen, kosketteli jalkateriään jälkiruuan aikana, yritti sytyttää savuketta pääruuan jälkeen). Hän kyseli varallisuudestani ja seksuaalisista mieltymyksistäni. Erityisesti häntä kiinnosti olisinko alistuvaa tyyppiä ja nuolisinko korkokenkiä jotka ostan(?) hänelle illallisen jälkeen. Hän oli antanut viestittelyllään huomattavasti sivistyneemmän kuvan itsestään kuin oikeasti oli.

Illan edetessä hän alkoi puhumaan ex-miehistään. Hän kertoi oman tarinansa, sitten kerroin omani(entinen vaimoni kuoli syöpään 6 vuotta sitten), ja hän jatkoi omallaan. Useisiin tarinoihin kuului mm. hyvin yksityiskohtaisen kuvauksen hänen suhteestaan tummaihoiseen mieheen. Tämän episodin jälkeen vaikenin hetkeksi ja pyrin syömään jälkiruokani mahdollisimman nopeasti. Katsoin hänen itsehyväistä naamaansa hetken, toivoen että tämä ehkä ymmärtäisi mitä ajattelen tästä kaikesta. Nainen jäi selvästi odottamaan jonkinlaista vastausta minulta. Mielessäni ei kuitenkaan ollut yksikään hänen kertomistaan seksi seikkailuista, sillä mietin kuinka pääsisin tilanteesta pois.

Kiusallisen hiljaisuuden jälkeen päätin tehdä eroamisesta hänelle helppoa. Kysyin häneltä sopivan ilkeään sävyyn olisiko tämä käynyt HIV-testissä sen jälkeen kun makasi aikaisemman partnerin kanssa. Nainen punastui ja närkästyi selvästi. Hän oli olettanut jotain muuta vastausta. Tämän jälkeen nainen alkoi mököttää. Tilasin laskun, kiitin illasta ja poistuin ravintolasta. Emme tavanneet enää tämän jälkeen.

Peruspirkko 😂

Hetken sinkku

Treffasin livenä monia Tinderissä tai vastaavassa applikaatiossa tapaamiani miehiä. Valitsin oikeastaan rusinat pullasta eli fyysinen miellyttävyys yhdistettynä kivaan kirjoitteluun. Tuli nopeasti selväksi minkä ikäinen on mulle liian vanha (12 v. ikäero) ja hilasin ikähaitarin alemmas. Tapasin vain itseäni vanhempia miehiä ja maks ikäero oli 7 vuotta.

En itse ole mikään kaunotar (vähän pyöreä olen, mut muodot oikeissa paikoissa), mutta kasvojen symmetria, silmät, huulet ja nenä on jopa kauniit, ja sain vastatykkäyksiä riittävästi. Enkä ollut kovin kranttu tykkäyksien kanssa. Mieskarkit ei antanut vastatykkäyksiä, mikä vahvisti hypoteesiani ettei siellä yläpäässä haettu kuin toista karkkia.

Oli OK seksiä, hyvää seksiä ja mahtavaa seksiä. Seurustella olisin voinut ehkä kahden kanssa, mutta en ollutkaan eron jälkeen vielä valmis siihen. Ja palasin sitten exän kanssa yhteen. Silti vähän mietin sitä yhtä olisiko hän kumminkin ollut se paras. Jäin kaipaamaan keskustelujamme, kiihkeitä hetkiä, oikeita sanoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Migi

Täytyy miehenä kommentoida, että olisi kyllä niin suuri turn off, että kannattaa jättää tuoolaiset kertomatta. Ja puhun aika monen suulla.

Vierailija

Koska niin monet miehet ovat tilannetajuttomia törppöjä. Mulla ei ole älypuhelinta, joten olen käynyt joillakin nettitreffeillä. Eka turn-off tapaus puhui paksua Lieksan murretta, mikä ei keskisuomalaisen naisen korvaan kuulosta hyvältä, halatessa kopeloi sieltä täältä ja oletti, että olisin tullut yökylään. Kiukusta kihisten jatkoin keskustan baariin, eikä me koskaan enää nähty. Toinen oli todella lihava taksimies ja maatilan omistaja. No käytiin kahvilla ja jo puolen tunnin jälkeen alkoi parkkipaikalla kopelointi ja väkisin pussaaminen, kielsin ja työnsin ukkoa pois. Sanoin, etten halua edetä niin nopeasti, hän pilkkasi mua pidättyväiseksi. No hän vei mut kuitenkin kotiini ja sanoi, että voisi tulla yöksi. Tässä kohden olin hölmö. Join muutaman oluen, kun menin nukkumaan, armoton kopelointi jatkui, työnsin käsiä pois rinnoiltani ja alapäästäni. Lopussa lähti sanoen, no jos ei p*lluhieronta kelpaa. Myöhemmin soitti ja tarjosi, että jos hän maksaisi mulle seksistä. Blokkasin hänet kaikista medioista ulos ja sanoin, ettei koskaan ottaisi muhun yhteyttä. No kolmas tapaus oli itse ilkimys. Olin sanonut hänelle, että olen lihava, haukkui mut myöhemmin rumaksi, kun näki ensi kerran. Käytti huumeita ja joi kaksi lavallista kaljaa viikonlopussa. Olisi halunnut, että olisin kokeillut huumesieniä. Välillä kehui kauniiksi, välillä haukkui mua rumaksi jossain kuvassa. Kehui ex-tyttöystävänsä tiukkaa tavaraa ja sanoi mua löysäksi, itse ei ollut hyvin varusteltu ja väitti, että kaikki naiset oli kehuneet.(isäni pilkkasi mun vaaleaa tukkaa, oli väkivaltainen ja kerran kuristi humalassa mulle mustelmat kaulaan ja löi silmään, kun katsoin väärään aikaan väärässä paikassa tv:tä. Lapsena todistin usein, kun hakkasi äitiä/koiraa. Elin lapsuuttani 70-luvulla ja tällaisia tapauksia hyssyteltiin silloin enemmän. Mulla ei ole hyvä itsetunto, kolme eri miestä on lyönyt mulle mustan silmän.  Yksi kuristi muovikassilla ja vyöllä, toinen hakkasi polkupyörällä. Elämä on mennyt itsetuntoa parannellessa, oon jo 45 v. ja siksi oon välillä ollut liian tossu miesten suhteen. Tosin olen lyönyt heitä takaisin, kun mua on alettu hakata ja en ole hento, siro nainen. Tämä vaan pohjustuksena, etten ole aina osannut pitää puoliani. Isäni ansiosta olen pitänyt itseäni tosi rumana myös hoikkana ollessani, vaikka moni on oma-aloitteisesti sanonut toisin. Joskus olen ajatellut itsaria, olen yrittänytkin lääkkeillä, kun parisuhteet on menneet mönkään. Ainoa asia, joka mua estää, on lapseni.) Totuus on tarua ihmeellisempää, vaikkette uskoisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska niin monet miehet ovat tilannetajuttomia törppöjä. Mulla ei ole älypuhelinta, joten olen käynyt joillakin nettitreffeillä. Eka turn-off tapaus puhui paksua Lieksan murretta, mikä ei keskisuomalaisen naisen korvaan kuulosta hyvältä, halatessa kopeloi sieltä täältä ja oletti, että olisin tullut yökylään. Kiukusta kihisten jatkoin keskustan baariin, eikä me koskaan enää nähty. Toinen oli todella lihava taksimies ja maatilan omistaja. No käytiin kahvilla ja jo puolen tunnin jälkeen alkoi parkkipaikalla kopelointi ja väkisin pussaaminen, kielsin ja työnsin ukkoa pois. Sanoin, etten halua edetä niin nopeasti, hän pilkkasi mua pidättyväiseksi. No hän vei mut kuitenkin kotiini ja sanoi, että voisi tulla yöksi. Tässä kohden olin hölmö. Join muutaman oluen, kun menin nukkumaan, armoton kopelointi jatkui, työnsin käsiä pois rinnoiltani ja alapäästäni. Lopussa lähti sanoen, no jos ei p*lluhieronta kelpaa. Myöhemmin soitti ja tarjosi, että jos hän maksaisi mulle seksistä. Blokkasin hänet kaikista medioista ulos ja sanoin, ettei koskaan ottaisi muhun yhteyttä. No kolmas tapaus oli itse ilkimys. Olin sanonut hänelle, että olen lihava, haukkui mut myöhemmin rumaksi, kun näki ensi kerran. Käytti huumeita ja joi kaksi lavallista kaljaa viikonlopussa. Olisi halunnut, että olisin kokeillut huumesieniä. Välillä kehui kauniiksi, välillä haukkui mua rumaksi jossain kuvassa. Kehui ex-tyttöystävänsä tiukkaa tavaraa ja sanoi mua löysäksi, itse ei ollut hyvin varusteltu ja väitti, että kaikki naiset oli kehuneet.(isäni pilkkasi mun vaaleaa tukkaa, oli väkivaltainen ja kerran kuristi humalassa mulle mustelmat kaulaan ja löi silmään, kun katsoin väärään aikaan väärässä paikassa tv:tä. Lapsena todistin usein, kun hakkasi äitiä/koiraa. Elin lapsuuttani 70-luvulla ja tällaisia tapauksia hyssyteltiin silloin enemmän. Mulla ei ole hyvä itsetunto, kolme eri miestä on lyönyt mulle mustan silmän.  Yksi kuristi muovikassilla ja vyöllä, toinen hakkasi polkupyörällä. Elämä on mennyt itsetuntoa parannellessa, oon jo 45 v. ja siksi oon välillä ollut liian tossu miesten suhteen. Tosin olen lyönyt heitä takaisin, kun mua on alettu hakata ja en ole hento, siro nainen. Tämä vaan pohjustuksena, etten ole aina osannut pitää puoliani. Isäni ansiosta olen pitänyt itseäni tosi rumana myös hoikkana ollessani, vaikka moni on oma-aloitteisesti sanonut toisin. Joskus olen ajatellut itsaria, olen yrittänytkin lääkkeillä, kun parisuhteet on menneet mönkään. Ainoa asia, joka mua estää, on lapseni.) Totuus on tarua ihmeellisempää, vaikkette uskoisi.

Olen lihava psyykenlääkkeiden takia lähinnä. Välillä olen syönyt yksinäisyyteen.

Vierailija

Eikö sinua hävetä brittiläisten johtavassa asemassa olevien miesten käytös "Presidenttibileissä" ja lisäksi Pohjois-Korean johtajat jotka hekin ovat miehiä? Ai ei, kun et tunne heitä etkä ole heidän tekemisistään missään vastuussa. No, en itsekään ajatellut ahdistua siitä miten MeNaiset haluaa juttunsa kuvittaa, he kun eivät ensin kysy minulta lupaa. Voin kuitenkin kertoa että toimittajilla on deadlinet ja naiset yleensä kertovat tunne-elämästään helpommin: jos haluat miesnäkökulmaa juttuihin niin helpoin konsti on tarjoutua haastateltavaksi. Toimittaja luultavasti huolii, mies joka haluaa kertoa tunteistaan julkisesti ihan vain muuten vaan kun on harvinaisuudessa yksisarvisen tasolla.

Vierailija

En ole tinderissä kirjoitti:
mies helsingistä kirjoitti:
Tapasin ensimmäisillä Tinder-treffeillä erikoisen naisen. Nainen oli n. 40 vuotta ja nähnyt jo parhaat vuotensa. Toki olen itse jo melkein ikämies mutta pidän silti huolta itsestäni. Syön terveellisesti, liikun säännöllisesti, en tupakoi, en juo. Vaikka naisen ulkomuodot eivät vastanneet hänen profiilikuvausta saati kuvia, yritin parhaani olla kiinnittämättä huomiota tämän fyysiseen muotoon ja näyttämättä pettymystäni. Ajattelin että tällä olisi kultainen sydän ja ehkä jonkinlaista älykästä taustaa. Treffien edetessä pettymykseni vain kasvoi. Nainen alkoi äänekkäästi ja lähes psykoottisesti saarnaamaan vasemmistolaisesta politiikasta ja naisten oikeuksista. Tilanne oli hyvin kiusallinen, sillä käyn usein kyseisessä ravintolassa ja muistan nähneeni kollegoita siellä samana iltana.
Nainen oli ilkeä, liiankin innokas tilaamaan laskuuni juotavaa. Hän oli ylipainoinen ja epäsiisti(haisi voimakkaasti hielle, tiputteli ruokaa paidalleen, kosketteli jalkateriään jälkiruuan aikana, yritti sytyttää savuketta pääruuan jälkeen). Hän kyseli varallisuudestani ja seksuaalisista mieltymyksistäni. Erityisesti häntä kiinnosti olisinko alistuvaa tyyppiä ja nuolisinko korkokenkiä jotka ostan(?) hänelle illallisen jälkeen. Hän oli antanut viestittelyllään huomattavasti sivistyneemmän kuvan itsestään kuin oikeasti oli.

Illan edetessä hän alkoi puhumaan ex-miehistään. Hän kertoi oman tarinansa, sitten kerroin omani(entinen vaimoni kuoli syöpään 6 vuotta sitten), ja hän jatkoi omallaan. Useisiin tarinoihin kuului mm. hyvin yksityiskohtaisen kuvauksen hänen suhteestaan tummaihoiseen mieheen. Tämän episodin jälkeen vaikenin hetkeksi ja pyrin syömään jälkiruokani mahdollisimman nopeasti. Katsoin hänen itsehyväistä naamaansa hetken, toivoen että tämä ehkä ymmärtäisi mitä ajattelen tästä kaikesta. Nainen jäi selvästi odottamaan jonkinlaista vastausta minulta. Mielessäni ei kuitenkaan ollut yksikään hänen kertomistaan seksi seikkailuista, sillä mietin kuinka pääsisin tilanteesta pois.

Kiusallisen hiljaisuuden jälkeen päätin tehdä eroamisesta hänelle helppoa. Kysyin häneltä sopivan ilkeään sävyyn olisiko tämä käynyt HIV-testissä sen jälkeen kun makasi aikaisemman partnerin kanssa. Nainen punastui ja närkästyi selvästi. Hän oli olettanut jotain muuta vastausta. Tämän jälkeen nainen alkoi mököttää. Tilasin laskun, kiitin illasta ja poistuin ravintolasta. Emme tavanneet enää tämän jälkeen.

Peruspirkko 😂

Ja samalla lähes huomaamaton piikki itse jutun satuun,tämä satu taas lienee se treffien toinen näkökanta:)

Me Miehet nyt kaupoissa!

Mirjaana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä huviksenne tuon kuvituskuvan tilalla naista.

Se älämölö mikä siitä syntyisi olisi joka mediassa.

Mutta kyse on miehestä niin hänestä voi tehdä pilkkaa.

Eikö teitä hävetä nämä kaksoisstardardit, te naiset?

Siitä vaan ihan vapaasti tekemään vastaavanlainen juttu naisista. Who cares? Voithan ehdottaa johonkin miestenlehteen. Miksei tääkin lehti kelpais kun te miehet tätä niin tykkäätte muutenkin lukea. Ihan varmasti naisistakin löytyisi monenlaista hiihtäjää ja omituisia persoonia. Kuvaksi voi laittaa esim. hullun kissanaisen, tai jonkun jolla on ihan överisti piirretyt kulmakarvat, niitähän näkee nykyään paljon. Sellasen naisen kanssa jutteleminenki on vaikeaa kun sitä vaan väkisinkin tuijottaa niitä outoja kulmia.

Jos samanlaisia juttuja ei tehdä naisista, niin mitä se kertoo miehistä?

- Sivistyneempiä ja tahdikkaampia kuin "citysinkku" naiset. 

Jos tällainen artikkeli olisi miehille suunnatuissa lehdissä niin naiset kommentoisivat "siis todella upea nainen!", "ole rohkeasti oma itsesi", "olet kaunis ihminen sanoivat nuo miehet mitä vaan"

Vierailija

12121212 kirjoitti:
Joka ikinen kerta näissä tarinoissa esiintyy nainen joka on:

- "koulutettu"

- "sivistynyt"

- "tiedostava"

- kasvissyöjä

- nelikymppinen

- citysinkku

Nelikymppinen nainen ei ole kovaa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla, haussa olevat koulutetut/tasokkaat miehet haluavat ja saavat kolmekymppisiä ja nuorempiakin. Koulutus ja ammatillinen status nostavat miehen tasoa, muttei naisen tasoa joka määräytyy kauneuden ja nuoruuden perusteella.

Ikähaitariksi 50-55v niin onnistuu paremmin. Ehkä.

Joo. Koulutettu on ok, mutta en koskaan vois elää kasvissyöjän kanssa. Itselläkin on korkeakoulututkinto enkä ole koskaan ollut työtön. Ai nii, olenkin onnellisesti naimisissa oleva kahden tytön ylpeä isä 😂

Jonninjoutavat inisijät kuuseen

Ei, mua ei miehenä häiritse kuule yhtään tollaset asiat. Mielummin nautin elämästä enkä inise kaikenlaisista jonninjoutavuuksista.

Vierailija

Löysin Tinderistä nykyisen kihlattuni. Koen olevani onnekas, mutta myös pelanneeni korttini oikein. Tinderiä pitää osata käyttää: kiinnostusta herättelevä esittelyteksti, kiva valokuva, avoin mieli, sosiaalinen herkkyys, keskustelutaidot, aktiivinen kyseleminen, kyky lukea rivien välistä ja mikä tärkeintä, mahdollisuuden antaminen myös niille ihan tavallisen näköisille ihmisille.

Ikävä tosiasia kuitenkin on, että Tinderissä on kamalan paljon kranttuja valittajia, jotka eivät muulla tavoin löydä seurustelukumppania. Silti he kuvittelevat voivansa saada kaiken samassa paketissa: hyvännäköisen, uskollisen ja perhekeskeisen miehen tai naisen, vaikka oikeasti tällaiset ihmiset pokataan yleensä jo ihan tosielämässä, koska heille kyllä löytyy ottajia.

Jos ikää alkaa olla +28 v. ja yhä vain tuntuu siltä, että markkinoilla on vain huonoa tarjontaa, voisi olla aika mennä itseensä ja muuttaa asioita. Oma käytös peilautuu aina muista ihmisistä, joten jos itseä kohdellaan huonosti, on syytä olettaa, että itsekin kohtelee itseään ja/tai muita ihmisiä huonosti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kävin Tinder -treffeillä usemman kerran. Kaikki miehet oli ihan normaaleja suomalaisia miehiä mutta ei vaan ollut sitä kipinää kenenkään kanssa. Sitten osui kohdalle se oikea. Ensimmäisillä treffeillä sen jo tiesi että tästä voisi jotain vakavaa kehittyä ja niinhän siinä kävi. Löysin elämäni elämäni miehen ja molemmat olemme onnellisempia kuin koskaan. Kyllä se Tinder joskus toimii, paremmin kuin hyvin :-)
Oikeasti miehelle olisi kelvannut melkein kuka tahansa, mutta valitsit hänet ja siitä cool tarina.

SS72

8 v sinkkuna niin kyllä uskon todella että jutut on aitoja ja vielä iiseimmästä päästä. Härskeimmät ei tainneet edes päästä blogiin. Itse etsin ihan tavallista duunarimiestä. Vaan ei löydy ei. Missään muussa palvelussa kuin Tinderissä ei ole tarvinnut blogata ihmisiä noin härskin ja ala-arvoisen käytöksen takia. Yhden ystävänkin toki sieltä löysin 6v sitten. Nyt menin takaisin vuosien tauon jälkeen ja poistun kyllä samalla vauhdilla

Jos tapaa jatkuvasti pelkkiä mänttejä ja outoja tyyppejä, olisiko syytä vilkaista peiliin ja pohtia miksi näin on. Olen myös joskus pohtinut koulu-/työpaikkakiusaamista. Jospa joku tekisi tutkimuksen  miksi joitakin kiusataan päiväkodista eläkkeelle lähtöön asti. Ei niin että mänttien tapaaminen ja kiusatuksi tuleminen  olisi oma syy, mutta jotakin siinä on, jos homma jatkuvasti toistuu joka paikassa.

Vierailija

mies helsingistä, 39v kirjoitti:
Tinder-treffeillä erikoisen naisen. Nainen nähnyt parhaat vuotensa..

.. alkoi äänekkäästi ja lähes psykoottisesti saarnaamaan vasemmistolaisesta politiikasta ja naisten oikeuksista.

..Tilanne oli kiusallinen, Nainen oli ilkeä, innokas tilaamaan laskuuni juotavaa. ylipainoinen ja epäsiisti(haisi voimakkaasti hielle, tiputteli ruokaa paidalleen, kosketteli jalkateriään jälkiruuan aikana). pettymykseni vain kasvoi.

. kyseli varallisuudestani ja seksuaalisista mieltymyksistäni, olisinko alistuvaa tyyppiä nuolisinko korkokenkiä jotka ostan(?) hänelle.

..alkoi puhumaan ex-miehistään .. tarinoihin kuului mm. hyvin yksityiskohtaisen kuvauksen hänen suhteestaan tummaihoiseen mieheen.

Kiusallisen hiljaisuuden jälkeen päätin tehdä eroamisesta hänelle helppoa.

Nainen punastui ja närkästyi selvästi. Tämän jälkeen alkoi mököttää. Tilasin laskun, kiitin illasta ja poistuin ravintolasta.

T: mies helsingistä, 39v

Mulla on aika paha lukihäiriö. Luin nimimerkiksesi "mies hengissä", haha. Onnittelut, että selvisit.

Vain mukavia treffejä

Jos joku käyttää sanaa "tasokas" ilmoituksessaan, pyyhkäise vasemmalle saman tien. Auton tai hotellin varustelu voi olla 'tasokas', mutta ihmiseen ei tätä adjektiivia voi soveltaa. Pienet vihjeet paljastavat suuria asioita, tarkkana siis jo ilmoituksia lukiessa ja viestittelyvaiheessa. 

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat