Kommentit (7)

kiitos

Hyvä Ville! Vihreät ovat nyt suositumpia kuin koskaan. Vihreät ovat parantaneet kannatustaan kaikkein eniten eduskuntavaalien jälkeen. Ihan ansaitusti, tuntuu että vihreät ovat ainoa porukka, jolla on vielä sydän ja aivot tallella, ja uusia ideoita annettavaksi. Kunpa vaan useampi ihminen hoksaisi liittyä vihreisiin eikä vaan jäisi tsemppaamaan kauempaa. Isommalla porukalla olisi helpompi tehdä Suomesta parempi paikka.

Poikkeuksiakin on

Facebook ja somehan on tätä päivää... Eipä ole enää lankapuhelinta mihin soittaa. Ikävää että kaikki naiset leimataan julkisuuden hakuisiksi tyrkyiksi jos pyytää ihmistä ulos kenellä on julkinen ammatti.

some on uusi naistentanssit

Ville, eivät kaikki pyydä julkisuuden takia, vaan julkisuuskuvasi takia. Siinä on vissi ero. Itsekin lähtisin mielelläni sun kanssa vaikka kaffelle Aschanille mutta siksi, mitä olen ajatuksistasi lukenut ja pitänyt lukemastani. Lisäksi olet kivan näköinen, niin mikäs siinä olis kahvitellessa ;)

Kissat ovat kissoja..

some on uusi naistentanssit kirjoitti:
Ville, eivät kaikki pyydä julkisuuden takia, vaan julkisuuskuvasi takia. Siinä on vissi ero. Itsekin lähtisin mielelläni sun kanssa vaikka kaffelle Aschanille mutta siksi, mitä olen ajatuksistasi lukenut ja pitänyt lukemastani. Lisäksi olet kivan näköinen, niin mikäs siinä olis kahvitellessa ;)

Villen status ja resurssit imevät naisia, kuin sokeri mehiläisiä. Ihan niin kuin sinuakin ja se on totuus. Villen kannattaa olla todella tarkka ettei joku tälläinen mehiläinen pääse liiaksi ihon alle.

Poikkeuksiakin on

Kissat ovat kissoja.. kirjoitti:
some on uusi naistentanssit kirjoitti:

Villen status ja resurssit imevät naisia, kuin sokeri mehiläisiä. Ihan niin kuin sinuakin ja se on totuus. Villen kannattaa olla todella tarkka ettei joku tälläinen mehiläinen pääse liiaksi ihon alle.

Enpä usko että status ja resurssit kiinnostavat kaikkia... Mikä tuossa julkisuudessa edes kiehtoisi? Se että kaikki elämän käänteet päätyisivät reviteltäväksi koko kansalle. Ei kiitos.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat