Sivut

Kommentit (24)

Ihan oikeasti

Huh oh. Ei millään pahalla mutta suurimmassa osassa esiteltyjä vaateparsia arvon tyylirouva näyttää lähinnä pomppulinnalta.

Vierailija

Mitä sitten, jos näyttää! Jokainen saa näyttää ihan sille, mille haluaa. Mielestäni laihat on rumia, vanhempana varsinkin. Oletteko huomanneet, miten kaunis iho pyöreämmillä usein on? Ja pyöreähköt säilyttävät nuorekkuutensa varsin pitkään kurttunaamaisiin sisariinsa verrattuna.

Amalia

Tietysti jokainen saa pukeutua mihin haluaa, mutta tässä jutussa ja kyseisen bloggarin kohdalla kyse on tyylistä. Pidän Veeran rempseästä asenteesta ja blogin puolella monista asuistakin, mutta yllä esiteltävät kokonaisuudet ovat harmittavan epätasalaatuisia. Makkarankuori pallonmahan päällä tai paksut jalat paljastavat shortsit nyt vaan eivät tuo Veeran tai kenenkään muunkaan plus-kokoisen naisen parhaita puolia esiin. Sen sijaan esim. tuo ensimmäisessä kuvassa oleva mekko tai raitapaita pirtsakoiden farkkujen kanssa näyttävät oikein hyviltä!

Nämä tietysti ovat mielipidejuttuja, mutta epäilen ettei kukaan muoti-ihminen oikeasti vielä tänäkään päivänä kehota ketään naista korostamaan vatsaa, jos vyötäröä ei löydy. Silloin kannattaa mielummin kääntää huomio johonkin paremman näköiseen ruumiinosaan, joita jokalyyliltä kyllä löytyy.

Amalia

Et nyt selvästikään lukenut mitä kirjoitin. 

Nimenomaan yritin ilmaista, että jokainen voi tietysti pukeutua niinkun tykkää, mutta jos tarkoituksena on jakaa tyylivinkkejä niin silloin voisi esitellä asuja, jotka oikeasti näyttävät tyylikkäiltä. 

Amalia

Ohhoh, onpa mammat täällä hiilenä! Tässä vaiheessa lienee hyvä paljastaa, että kyseessä oli tarkoituksellinen provo. Kiinnosti tietää millaista lisäpontta Veera saa tällaisista kommenteista jatkaa valitsemallaan tyylillä. Ja tulihan se vastine. Loistava sellainen ja nopeammin kuin ikinä uskoin.

Joten FYI: ei mee teidän kenenkään asuvalinnoista kaffet mulla väärään kurkkuun. :-P Peace and löööv.

Mulla on oikeus sanoa

Amalia hyvä! Vaikka kuinka oli tarkoituksellinen provo niin teidän tarkoituksella provoilevien Amalioiden takia hoidamme syömishäiriöisiä nuoria naisia psykiatrisella osastolla. Että provoilullakin voi olla surkeat seuraukset. Ihmisyys ja toisen kunnioittaminen ovat hyveitä edelleen. Provoilu ei.

<3

Huippua! Näin vähän myöhässä huomasin tämän postauksen, mutta tulipa hyvä mieli kun huomasi miten upealta voi nainen näyttää <3 itse olen miettinyt kehtaanko käydä rannalla kesällä kun muutama pikkumakkara on päässyt kertymään... nyt tuntuu että miksen kehtaisi, ei kenenkään kuuluisi tuntea häpeää omasta vartalostaan.

Vähänpyöreä

Amalia kirjoitti:
Ohhoh, onpa mammat täällä hiilenä! Tässä vaiheessa lienee hyvä paljastaa, että kyseessä oli tarkoituksellinen provo. Kiinnosti tietää millaista lisäpontta Veera saa tällaisista kommenteista jatkaa valitsemallaan tyylillä. Ja tulihan se vastine. Loistava sellainen ja nopeammin kuin ikinä uskoin.

Joten FYI: ei mee teidän kenenkään asuvalinnoista kaffet mulla väärään kurkkuun. :-P Peace and löööv.

Seliseli! "mammat hiilenä" -ilmaisu paljastaa kyllä kirjoittajan yleisasenteen, ja kirjoitus oli provo ja trolli. Mutta tässä yhteydessä mauton, tarpeeton ja tympeä kirjoitus.

Vierailija

Amalian postaus ei ollut provo, vaan tuo väite provoilusta oli seivaus: 'Ähäkutti, sain viimeisen sanan ja ette voineet kritisoida minua'. Meni näköjään Amalian tunteisiin nämä vastineet 😂

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat