Sivut

Kommentit (16)

ooolalaa

Wau. Mahtavaa. Kiva katsoa normivartaloita epänormaaleiden riukuvartaloiden sijaan. Varmasti lisää myyntiä, koska harva pystyy samaistumaan anorektisen mallin vartaloon. Kiitos :-) .

Suomi(ko) Nousuun(ko)?

Hieno vastaisku! Mutta olisipa siistiä kun media nostaisi myös kotimaisia toimijoita esiin, esim. Pimp My Booty ylistää myös kurveja, käyttää tavis-malleja ja heillä on 100% kotimainen tuotanto ja ihanat bambuiset alushousut jonka peppupuolelle saa käsityönä ikioman tsemppi- tai rakkausviestin! Tässä taloustilanteessa olisi kai enemmän kuin suotavaa suosia vähän kotimaista?

MäNiinInhoonNäitäOllaanLäskejä...

Onko tavista olla läski? Anteeksi vain, mutta kyseiset naiset ovat ylipainoisia ja epäterveellisen rasvamassan omaavia. Eri asias mikäli kyseessä olisi jo aikuisen naisen ikään ehtinyt nainen. Toinen asia tietenkin on, kuinka liikkuvaisia naiset ovat? Mikäli kunto on hyvä ja liikunnan harrastaminen säännöllistä, ei heillä ole huolta. 

Ällöttäätäähulabaloo

ooolalaa kirjoitti:
Wau. Mahtavaa. Kiva katsoa normivartaloita epänormaaleiden riukuvartaloiden sijaan. Varmasti lisää myyntiä, koska harva pystyy samaistumaan anorektisen mallin vartaloon. Kiitos :-) .

Mitä normaalia on liiallisen rasvakerroksen omaavassa ihmisessä?

Vierailija

Onko tavis-naiset sitten aina lihavia? Itse olen tosi tavallinen viisikymppinen eukko, mutta olen hoikka. Ihmeellistä lihavuuden ihannointia taas.

Vierailija

"Wau. Mahtavaa. Kiva katsoa normivartaloita epänormaaleiden riukuvartaloiden sijaan."
Yeah, right, ne jotka joko a) tykkäävät urheilla, b) syövät vihanneksia c) eivät muuten vain kerää herkästi massaa syystä tai toisesta ovat vastenmielisiä riukuvartaloita, joita on ihan ok toistuvasti julkisesti kommentoida ja dissata? Tsempatkaa jengi vähän tässä keskustelussa, laihoillakin on tunteet!

Vierailija

Kannattaisi varmaan käydä tuolla nettisivuillakin katsomassa. Myös hyvin hoikkia malleja siellä. Tavallisia, kaikenkokoisia vartaloita.

Foblu

Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan käydä tuolla nettisivuillakin katsomassa. Myös hyvin hoikkia malleja siellä. Tavallisia, kaikenkokoisia vartaloita.

Uutiseen kuitenkin laitettiin ylipainoisia naisia, kuten aina tällaisissa uutisissa. Ylipainon ihannointi on kyllä aivan sairasta. Paljon sairaampaa kuin hieman liian hoikkien naisten ihannointi. En ymmärrä miksi näillä uutisilla halutaan kannustaa ihmisiä epäterveelliseen ja rumaan ylipainoon.

Vierailija

Hoikan vartalon eteen täytyy tehdä paljon vähemmän kuin ylipainon eteen. Lihoakseen täytyy syödä enemmän, minkä luulisi kuluttavan niin rahaa kuin aikaakin

voisaakelimihintäämaailmaonmen...

Mistä lähtien tälläiset diabetes punkerot on ollut tavisnaisia? Onko tämä ylipainoisuuden ihannointi sen terveempää kuin alipainoisuuden?

Ei minun mielestäni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat