Kommentit (6)

Örmy

Kuvitelkaa mikä tahansa em. jutuista miehen tekemäksi. Eipä siinä olisikaan enää hauaskoja juttuja, vaan kusipään pimeitä tempauksia.

Vierailija

"”Ystäväni teki klassikon ja pesi vessanpöntön eksän hammasharjalla ennen kun kantoi tavaransa ulos.”"

Hänen kannattaisi olla yhteydessä lähimpään mielenterveyspalveluja tarjoavaan laitokseen tai vastaavaan.

Järkikäteen

Örmy kirjoitti:
Kuvitelkaa mikä tahansa em. jutuista miehen tekemäksi. Eipä siinä olisikaan enää hauaskoja juttuja, vaan kusipään pimeitä tempauksia.

En lukenut kuin otsikon, sen verran vammasta kirjoittaa edes tällaisesta artikkelia... Käsittämätöntä menaiset.. 

No ei kai kukaan tervejärkinen kenenkään terveyttä uhkaa. Mahdollisesti jopa henkeä. Kyllä ulosteinen ja wc pöntön muut bakteerit hammasharjalla suuhun on jo erittäin vaarallista kenelle tahansa. Ihmettelen vain, että miksi tällaisesta pitää uutisoida? Tämän luettuaan moni sekopäämuija menee ja kostaa miehelleen nyt jotain, ja todella ala-arvoisesti.. ei näin hyvät ihmiset. EI. Nyt voisitte vastapainoksi poistaa tämän, ennen kuin liian moni ehtii ottaa oppia... Jos sitä järkeä on enää yhtään jäljellä. Kiitos.

Mies Hämeestä

Aikoinaan kun erosin silloisesta naisystävästä se pyysi että lainaa telkkaria. No sanoin mikäpä siinä. Parin kuukauden päästä kuulin kuinka olin exän mielestä kusipää. Tokasin itselleni no ollaan. Soitin tv lupa tarkastajalle ilmoitin että exälläni on tv muttei lupaa. Meni reilu viikko ku exä soitti tu hakeen telkkaris pois. Myöhemmin kuulin oli saanu komeet sakot ku ei ollu lupaa

Jepjep

Naiset on sairaita päästään... ja vielä kuvittelevat miehet kuspäiks. todellisuudessa naiset vihaa ja epäilee miestään kaikessa ja aina, ihan vain siksi, että ovat itse niin kieroja kuin korkkiruuvi eivätkä luota edes itseensä.

PiuPau

Mieheni ex pesi vessanpöntön minun harjallani, kun oli hakemassa jemmaan jättämiään tavaroitaan. Oli jättänyt tavaroitaan, jotta voi roikkua vielä hieman... (melkoinen päällepäsmäri, terveestä suhteesta ei ole ollut tietoakaan..Minä en tuolloin vielä asunut mieheni kanssa, vain hammasharjani oli talossa.
Sairastuin tuosta hammasharjapesusta.. tunnusti puhelimessa miehelleni, että oli syyllistynyt tällaiseen toimintaan. Kahdet lääkkeet söin tämän tempun takia ja sain elimistöön hankalan bakteerin. Kävi myös haukkumassa minut "huoraksi" julkisesti omakotitaloni pihalla.. ja mikä pahinta, murrosikäiselle pojalleni ja hänen kavereilleen avautui. Ei ollut pokkaa tulla sisälle sanomaan minulle kasvotusten. Ja tämä ihminen työskenteli tuolloin lasten ja nuorten parissa! Pahoinpitely- ja kunnianloukkaussyytteen olisi voinut nostaa.
Tervettä meinikiä: Pelasta parisuhteesi.. Hei haloo!!!!! Ajatuksesta tekoon on matkaa, kannattaa harkita mitä tekee...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat