Kommentit (7)

jari markkanen

Tuohan on vain ja ainoastaa hyvin järkevää toimintaa. Miksi riskeerata turhaan kun itse on selvinnyt ilman kuluja tohon tilanteeseen. Lisää tällaista

Laurinollin UHRIT

Noinhan se menee. Älykkäitä lyödään päähän kyselemällä jostain täysin turhanpäiväisestä. Ketä kiinnostaa joku --tun Anssi Kela.

Stringer Bell

jari markkanen kirjoitti:
Tuohan on vain ja ainoastaa hyvin järkevää toimintaa. Miksi riskeerata turhaan kun itse on selvinnyt ilman kuluja tohon tilanteeseen. Lisää tällaista

500 euroa miinus verot, ja käteen jää 8 euroo... Kannatti tulla.

Oliko tasapuolista?

Hänelle tuli vaikea alkukysymys, jonka selvitti nopeasti ja hienosti.

Itse en olisi tiennyt...Seuraavat kysymykset olivat aivan liian vaikeita ja oudoista osa-alueista.Tuntui, että tässä haluttiin pelata tämä naiskilpailija nopeasti pois. Kenellekään muulle ei ole ennen tullut noin monta alle tonnin olevaa vaikeaa kysymystä, kun hänelle.

Tunsin myötätuntoa ja harmia, sillä alkukysymyksen perusteella olisin uskonut hänen pärjäävän pitkälle.

Osa kilpailijista tässä ohjelmassa jäi liian outojen ja vaikeiden kysymysten uhriksi! Tasapuolisuus ei toteutunut! Lopputuloksena minulle jäi kuitenkin mielikuva, että suomalaisilla on yleissivistys ihan hukassa ja suomalaiset ovat tyhmempiä, kuin uskoin!

höpö höpö

Tuo on tietokilpailu sieltä voi tulla ihan mitä vain kaikkeen täytyy valmistautua mitä mennä mukaan jos pelästään helppoa odottaa ..mutta Ryysyranta Kekkosen syntymäkoti ei hyvää päivää!

lukekaa historiaa..

Mitä olisi  pitänyt kysyä  siellä  kysyttiin historiaa ja Kekkosen  syntymäkotia vastasi Ryysyranta onko sekin nappulatietoa ei vain historiaa...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat