Kommentit (5)

Vierailija

Tavis kirjoitti:
No mutta hyvä että Elisa saa seksiä. Moni ihan vammatonkaan ei saa, joten paremmin Elisalla menee kuin meillä taviksilla.

Juuh, voittaa 30-40% miehistä.

Siipirikko

Elisan elämä kuulostaa kuin olisi lukenut omaa elämäntarinaani.
 Täytyy kyllä myöntää ylipositiivisena ihmisenä, että vaikka sairaus on tehnyt minusta tämmöisen Ihanan, Hauskan,Positiivisen ja toiset huomioonottavan niin kyllä elämä heittää mutaa päälle varsinkin juuri ihmissuhdeasioissa. Vaikka kuinka vahvana ihmisenä yrittää rakentaa ihmissuhdetta niin juuri siinä kohdassa, kun Kaveri on jo ihastunut ja haluaa suurin piirtein elää koko loppuelämänsä kanssani, kerron siihen kohtaan yleensä "etten ole terve" kyllä siinä tulee jos vaikka minkälaista tekosyytä, että  Kaveri pääsisi karkaamaan tilanteesta, eikä siitä Kaverista, joka justiinsa LUPASI elää kanssani loppuelämänsä, kuulu eikä näy enää mitään...koskaan. Itsetunto on kyllä siinä aika kateissa, eikä vahvuudestakaan ole mitään tietoa.. Ja todellakin mietin yksin, epätoivoisenakin, onko jossain ihminen, jota saisin rakastaa ja joka oikeasti sittenkin rakastaisi minua tällaisena kuin minä olen??

Tzemppiä Elisalle =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat