Kommentit (7)

Vierailija

Kummallista, että aina näissä naistenlehtien seksiosioissa puhutaan mitä miehen täytyy tehdä, jotta nainen saisi orgasmin tai olisi tyytyväinen. Tässäkin artikkelissa puhutaan siitä kuinka pitkä esileikin pitää olla naisen mielestä. Koska aletaan puhua seksistä yhteisenä asiana, jossa kumpikin voi saada seksuaalista tyydytystä, koska kysytään kuinka moni mies on tyytyväinen naisensa seksitaitoihin. Itse otan esimerkiksi suihinoton, enpä ole saannut oikeaoppista suuseksiä kovinkaan monelta naiselta, joku kuvittelee kovakouraisen miehen alapään käsittelyn tuottavan suurta nautintoa, toinen taas ei tiedä mitään peniksen anatomiasta... Kyllä nämä osaamattomuudet ovat ihan molemminpuolisia.

Pisukkau

Kyllä tämä on naisten ja miesten yhteinen asia. Minä miehenä haluaisin sen kestävän noin 30 min ja pystynkin siihen mutta tyttöystäväni väsyy jo 10 min kuluttua ja saa orgasmin joka kerta. Minulle se ei aina tule näin lyhyessä ajassa.

Vierailija

Monasti tosiaan puhutaan siitä että miehen pitäisi olla hyvä sängyssä jne jne. Mutta kokemuksella on pakko sanoa että valitettavan usein itseä harmittaa lahna seksi kumppanina, aivan kuin oli vain miehen vastuu liikehtiä. Jos nyt ihan totta puhutaan niin naisten seksitaitoihin saisi tulla parannusta myös, jos mies on herkempi tulemaan niin myös nainen voi tässä asiassa auttaa, sama mennee tosiin päin.

Vierailija

Ei meillä oo ainakaa ikinä menny alle kahen tunnin, et jos ees tuntiin sais ni olis jo paljo kivempaa lihaksille, tommonen pari tuntii meinaa tuntuu aika rankalta treeniltä jälkikätee

Vierailija

Jos mies ei vastaa naisen himon tasoon ei paljoa tarvitse odotella muuta kun lahnaa. Suikkarissa turhankin usein mies vaan toljottaa eikä inahda ennen kuin mälli lentää ja silloinkin vaan sen inahduksen tai örähdyksen verran. Moniko nainen viitsii moista kovin montaa kertaa edes yrittää kun on kuin lahnaa imisi? Ja sama pätee kaikkeen muuhunkin seksiin.

Seksi on kahden ihmisen välinen asia, se että odottaa toisen hoitavan kaiken ja itse vaan möllöttää takaa että seksi on ja tulee olemaan tylsää.

Jos molemmilla ei ole suuta mitä käyttää omista mieltymyksistä ja omista tarpeista puhumiseen ja halua tyydyttää kumppaninsa ensin ja omat himonsa vasta sitten niin aivan varmasti saa tyytyä lahnoihin vastaisuudessakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat