Kommentit (4)

Vierailija

mk-kirppikselle oli jopa maailman hankalin päästä sisään. siinä ei supon suppeat turvatarkastukset riitä kun henkilö syynätään. ja säännöt on tiukat. äijäkirppiksillä on paljon helpompi olla ja siellä riidellään vähemmän. eli ei ollenkaan. ehkä koska miehet tajuaa ilman kirjottamattomia sääntöjäkin miten kauppaa käydään.

Tuoteväärennös

"Kaikki ovat olleet merkkituotteita, joihin minulla ei olisi ollut ikinä uusina ja täydellä hinnalla varaa."

Tähän liittyen ohjeista puuttuu (tai en ainakaan huomannut) hyvinkin oleellinen asia, eli tuoteväärennösten myynti, jota harrastetaan varsinkin fb-kirppiksellä ihan avoimesti ja jotkut myös myyvät kopioita aitoina > Mikähän on kirjoittajan asiantuntemus erottaa kopio aidosta? Yleensä käytetyistä, AIDOISTA pyydetään vielä ihan hyvääkin hintaa, joten jos olet saanut halvalla, kannattaa miettiä uudestaan, osallistutko itse näiden väärennösten jälleenmyyntikauppaan...!??

Mussu

Luxmerkkien kirppiksellä ylläpitokin harrastaa epärehellistä kaupankäyntiä ja rikkoo itse kirjoittamiaan sääntöjä. Onnea vaan sen kanssa.

Itse suosittelen ennemmin Laatumerkkien Flea market-ryhmää, jossa feikit karsitaan nopeasti pois myynnistä ja ylläpitäjätkin toimivat eettisesti päivänvaloa kestävällä tavalla!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat