Ahne, itsekäs, kiusaaja... Brittiastrologi listasi horoskooppimerkkien pimeät puolet

Ahne, itsekäs, kiusaaja... Brittiastrologi listasi horoskooppimerkkien pimeät puolet

Kuva: <span class="photographer">Shutterstock</span>

Tiedätkö, mitä vähemmän mairittelevia piirteitä sinun horoskooppimerkkiisi liitetään?Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Ilmeisesti julkaisijalla on rahat vähissä, kun kaivetaan arkistosta oikein vuosihoroskooppi vuodelle 2016. Toisaalta aina sanotaan, ettei vanhoja ennustuksia saa lukea (menivät pieleen niin pahasti!). Minut on kerran syyllistetty juhlissa kaurismaisesta pukeutumisesta, vaikken ole syntynyt kyseiseen merkkiin. Syyllistäjällä sekosi pakka oikein kunnolla. Enää en ihmettele, miksi niin moni joutuu mielisairaalaan. Toisaalta samat ihmiset jotka näihin uskovat (kaikki ovat lukeneet kyllä) käyvät kirkossakin tai kuuluvat siihen muistamatta, että kirkko on aina tuominnut astrologian jyrkästi. Itse olen sitä mieltä, että se on helppo keino manipuloida ketä vain. Kaikki ovat herkkäuskoisia siinä tilanteessa, kun tähdet jakavat rahaa. Ei tule mieleen, että jotenkin se täytyy hankkiakin.

Vaaka

Leijona on siihen asti hyvä kaveri kun saa olla korokkeella, huomion keskipisteenä. Auta armias kun hän sieltä tippuu alkaa karjunta ja terävät kynnet tulevat esiin. Voi sitä joka joutuu leijonan kynsiin, siinä voi olla henki kulta katkolla. Tämä koskee prinsessa tautiin sairastuneita leijonia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

skorppari vaan kirjoitti:
Minä olen skorpioni ja olen koko ikäni ollut ujo ja muita huomioonottava. Minua kiusattiin ala-asteella sen takia että olin se luokan hiljainen kiltti tyttö jonka kanssa kaikki tulivat aluksi hyvin toimeen (ennen kuin yksi tytöistä aloitti kiusaamisen). Nykyään saan töissäkin kuulla työkavereilta että olen liian kiltti asiakkaille jotka raivoavat päin naamaa ja että minun pitäisi sanoa kovemmin takaisin sellaisille jotka menee henkilökohtaisuuksiin. Minäkö siis olen kostonhimoinen ja heikompiaan halveksuva :D Tosin skorpioni on aina kaikissa horoskooppijutuissa se mustasukkainen, kostonhimoinen ja muita halveksuva itsekeskeinen ihminen.
Jostain nettijutusta luin, että nykyään eivät nämä taivaanmerkit enää pidäkään paikkaansa. Planeettojen asennot ovat aikojen kuluessa muuttuneet, tai jotain sinnepäin. Siis minäkään en sen mukaan olisi enää vesimies, joka olen aina uskonut olevani. Mitähän horoskooppia minun siis tulisi seurata?

Vierailija

Olen oinas joka on hiljainen ystävällinen ja kiltti.En suutu juuri koskaan vaikka minua ärsytetään välillä ihan tahallaan.Minä en ole äkkipikainen enkä ärhäkkä huomionhakijaJoten pieleen menee koko horoskooppi juttu oinaasta.

vaatimaton leijona

Olen Leijona nainen.Nyt meni moni mönkään tuossa ennusteessa.Kuka mahtoi olla tekijä? Leijonaa on haukuttu Euroopan omistajaksi,joten en ole maailmanvaltiaskaan, mutta pidän puoliani.En ole kostonhimoinen,ylimielinen,kärsimätön tai kukkoileva/pöyhkeilevä kun ei ole ollut aihettakaan.Koskaan en kiusaa,mutta itse tulen kiusatuksi alvariinsa.Leijonan lailla en vaadi ihailua,kauniita sanoja,kukka puskia,koruja,kalliita autoja joten olen vaatimaton,huomaaton,poissa silmistä ja muiden mielistä.Kestän haukkumiset,kiusaamiset ja jättämiset,nielen ne hiljaa.Enkä ole kostonhimoinen,ei stressiä.Leijona naisena olen köyhä ja kipee,mutta en ole tylsä.Mielikuvitus,huumori ja leikkimielisyys,iloisuus ovat avuni.Olen sopetuvainen,sosiaalinen tarvittaessa ja etenkin vastuullinen.Pidän puoliani.Autan heikompiani ja samankaltaisiani.Kyseenalaista kyllä kaiken maan päällä. Kuljen jalat tiukasti maassa silmät auki ihmetellen.

Vierailija

olen kalat ja ihan väärin meni arvio, ei yhtään sinne päinkään. mutta sen sijaan vesimiehen huonot puolet oli kuin minusta kirjoitettu, vastaa täysin minua.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat