Ahne, itsekäs, kiusaaja... Brittiastrologi listasi horoskooppimerkkien pimeät puolet

Ahne, itsekäs, kiusaaja... Brittiastrologi listasi horoskooppimerkkien pimeät puolet

Kuva: Shutterstock

Tiedätkö, mitä vähemmän mairittelevia piirteitä sinun horoskooppimerkkiisi liitetään?Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (63)

Tintti

Olen skorpioni. Olen hiljainen ja hymyilevä ja pitkä pinnainen. Mutta jos pinna kiristyy liikaa, silloin tulee tuutin täydeltä painokelvotonta tekstiä, ja tuntuu siltä, että verenpaineet nousevat tähtitieteellisiin lukemiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei ikinä enää skorpparin kans ...

mun exä oli skorppari ja sen sysimustan puolenkin sain kokea.
alussa oli oikein rakastettava ja muiden edessä.
hänen kohdallaan tämä pitää paikkansa.
eronkin jälkeen halusi pitää otteessaan ja kun en lopulta halunut olla tekemisissä, niin alkoi haukkumaan minua takana päin ja pitkävihainen on!! kaivaa esiin ikivanhat jututkin, siis oikeasti vanhat ja käyttää niitä lyömäaseena.

Sypä

3/5 osuu ja uppoaa. Kyllä, olen kateellinen ja tekeydyn uhriksi tarvittaessa. Minun sanotaan olevan mestarimanipuloija, mutta pysyn sanassani ja, jos jotakin lupaan , sen pidän. Olen kala.

Vierailija

Naseva ja osuva kaikin osin vaikka yleistävä onkin.
Näiden kautta voi ihan hyvin tarkastella nousumerkkejäkin.
Harvemmin ihmiset haluavat nähdä itsessään niitä hankalia puoliaan vaikka ne muiden silmään pistäisivätkin kuin ruosteinen viiden tuuman naula :D

Hyde on viihdehahmo

Stella Hyde pitää itseään astrologina, kuten moni muukin helppoheikki.

Oikeasti luonneanalyysiin tarvitaan henkilön koko syntymäkartta, ja vähintäänkin nouseva merkki ja kuumerkki (määrittyvät syntymäpaikan, vuoden, päivämäärän ja kellonajan mukaan). Näiden kolmen merkin (aurinko, kuu, askendentti) tuntemalla voi henkilöstä kertoa jotain.

Kyllähän tuo kuvaus tutulta kuulosti, horoskooppimerkkiä paljastamatta. Tällaisten luonnehdintojen lukeminen on kyllä mielestäni hieman vaarallista, koska se lisää mahdollisuutta "alistua kohtaloonsa" ja ikävästä kuvauksesta saattaakin silloin tulla itse itseään toteuttava ennuste.

Minä olen sysimusta skorpioni-tiikeri ja ylpeä siitä !!
Eipähän uskolla alempiarvoiset hyppiä nenälleni. Juonia punon jatkuvasti ja mietin, kuinka voin nolata muita.
Inhoan kaikkia ihmisiä pohjattomasti ja rakastan vain eläimiä.

Vierailija

Voi herranen aika sentään. Ette kai te tosissanne usko moiseen soopaan? Että ihmisiä olisi vain 12 erilaista luonteeltaan...? Ja että luonne määrittyy avaruuden kappaleiden asennon mukaan? Nyt ihan oikeesti järki käteen! Ja joo, viihdettähän tämä mutta kun kommentteja lukiessa tulee vaikutelma että jotkut ihan oikeasti uskovat. (olen kalat tai poikaystäväni oli skorpioni ja niin oli osuvaa)No, toivottavasti olen väärässä.

Ja lehti. Onko pakko tämmöistä höpöä julkaista? Seuraavaksi varmaan yksisarvishoitoja ja kahvinporoista ennustamista...

Heppatyttö mummeli

Kalat ,mutta tunnen olevani ennemmän vesimies.
En todellakaan manipuloi. Minua kiltimpää saa etsiä. Rehellinen ,josta joskus saanut kärsiä ihan liikaa

Vierailija

Uskooko joku todellakin vielä 2018 johonkin astrologiaroskaan?

Niille jotka uskovat. Tiedättekö että jos olisitte sattuneet syntymään esimerkiksi lentokoneessa, teille ei voitaisi tehdä astrologista karttaa? Heti kun astutte pois maankamaralta, ei karttaa voi luoda. Entäs mitä sitten tapahtuu kun tulevaisuudessa ihmiset syntyvät esimerkiksi avaruusaluksessa, Kuussaa tai Marsissa? Siinä jää kartat tekemättä kun ei pystytä mitenkään kiinnittämään maapalloon perustuvaa ilmansuuntaa muihin taivaankappaleisiin.

Toiseksi, kysymys teille jotka uskovat astrologiaan ja ovat hieman enemmän tutustuneet aiheeseen, kertokaa millä tavoin kaivettiin ja tutkittiin ihmisistä ne luonteenpiirteet esiin jotka nyt sitten väitetysti kuvaavat tähtimerkkejä parhaiten?

Kolmas kysymys heille jotka ovat enemmän perehtyneet astrologiaan, taivaankappaleet ovat kiertäneet miljoonia vuosia Auringon ympäri. Miksi muinaiset astrologit eivät kyenneet löytämään Uranusta tai Neptunusta ja niiden vaikutusta ihmisiin, vaikka astrologisia karttoja tuhersivatkin innoissaan?

Neljäs kysymys astrologian asiantuntijoille. Miksi te ette kykene luomaan karttaa, siis löytämään syntymäajan hetken, pelkästään ihmisten luonnetta tutkimalla, vaikka väitättekin että toisen kysymyksen mukaisesti olette joskus epäilemättä tienneet millaiset luonteet taivaankappaleet syntyvälle lapselle antavat?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat