Ahne, itsekäs, kiusaaja... Brittiastrologi listasi horoskooppimerkkien pimeät puolet

Ahne, itsekäs, kiusaaja... Brittiastrologi listasi horoskooppimerkkien pimeät puolet

Kuva: Shutterstock

Tiedätkö, mitä vähemmän mairittelevia piirteitä sinun horoskooppimerkkiisi liitetään?Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (61)

kala vain

Olen kala,mutta se mitä kalasta kirjoitettiin, ei minun kohdalla ainakaan pidä yhtään paikkansa,autan aina toisia,mutta itse en saa koskaan apua muuta kuin rahan varjolla,en kadehdi ketään kohtelen muita niinkuin haluan minuakin kohdeltavan .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haleja ja pusuja kaikille nais...

Joo ei kannata todellakaan surullinen, jos ei ole skorpparin piirteet ei sovi... Astrologiassa aurinkomerkki määrittää egon( saatanan) koon. Ja sitä voi käyttää huomaamaan sen pirun, joka haluaisi tukkia kaikki aistit pelolla, vihalla, nautinnoilla ja himolla,työntäen oikean minän tautalle... Sen kaikkia rakastavan olennon( jumala a.k.a. universaali rakkaus, kundalini, nirvana, moksha, zatori jne.) joka on meissä kaikissa asustaa.

nti skorppari

Komppaan..oon itse ollut myös kiltti ja auttavainen ja tosi ujo. Mutta täytyy myöntää, että jos minun kanssani mennään liian pitkälle,löytyy minusta se voimakaskin puolustus. Se on niin paljon kasvatuksesta kiinni,mitkä puolet pääsee esiin. Minulla esim. oli hyvin ankara skorppari-isä...

kauriinmetsästäjän tytär

Vierailija kirjoitti:
Olen kauris ja omalta kohdalta meni oikein

Sama täällä, olen Kauris ja pitkävihaisuuteni on ikuista, kostonhimo tuosta vielä jäi mainitsematta, tosin sitä toteutan hyvin harvoin, kauriit eivät ole mitään kiusaajia.

Tuo Kaksonen: "Viattomalta vaikuttavan ulkokuoren alla piilee tunteeton, huonokäytöksinen juoruilija". Ei voisi parempaa kuvausta olla äidistäni, joka on kaikkien juoruakkojen äiti ja isä. Sen suurin nautinto on yrittää nolata muut ihmiset karmeilla jutuillaan, joiden keksimiseen näyttää intoa ja aikaa riittävän. Monesti ei tiedä että kumpaa halveksis enemmän, tätä juoruilijaa, vai niitä kuulijoita, jotka vielä kaiken lisäksi uskovat ne kaikki aivan typerimmätkin tuulesta temmatut jutut. Eivätkä reppanat edes huomaa tämän voitonriemuista ilmettä, kun on saanut taas kerran huijattua kuulijansa uskomaan ne juorunsa ja mustamaalaamisensa.

Vierailija

Olen kalat ja kateus pitää kohdallani paikkansa aika hyvin. Manipuloivuus ei oikein natsaa itseeni, eikä muihinkaan kaloihin, joita tunnen. Itse olen lapsuudesta saakka kyykytetty ja minua on haukuttu sinisilmäiseksi kynnysmatoksi. Olen opetellut sanomaan ei. Se tuntuu olevan kovin vaikeata, koska vanhempani suuttuivat ja syyllistivät, jos uskalsin sanoa ei. Lapsena katsoin paremmaksi olla hiljaa ja yrittää sietää. Ehkä tämä on sitä uhriutumista ja manipuloimista. Tiedä häntä. Nykyään olen onnellinen, kun ei tarvitse olla kovinkaan paljoa muiden ihmisten kanssa tekemisissä. Pääsee paljon helpommalla. Tällaiset yleistävät horoskoopit ovat sellaisenaan aika manipuloivia ja toimivat vähän samalla tavalla kuin jos menisit googlettamaan sairauksia ja hetken pääsä olisit sitä mieltä, että sinulla on kaikki maailman sairaudet.

Härkä(kö?)

"Härät ovat usein mielikuvituksettomia, rahanahneita ja hitaita tylsimyksiä, joiden on vaikea sopeutua muutoksiin."
Hmmm, olen härkä ja olen taiteilija, rahanahne en ole ja muutin toiseen maahan 2viikon varoitusajalla. Jokin ei tässä täsmää :D

äiti ja sisko

Kaikki tuntemani skorpparit ovat olleet kostonhimoisia, toisista piittaamattoman itsekkäitä ahneita ja kaikki minulle nyt tyyppejä. Vain lapsiaan kohtaan he pystyvät osoittamaan hellyyttä ja anteliaisuutta, mutta muut ihmiet ovat pelinappuloita joiden avulla on mahdollista Hyötyä jotenkin- en koskisi skorppariin pitkällä tikullakaan ellei olisi pakko.

scorpio82

"Yhdyn"😆 täysin skorppariin. Itsekkin skorpioni olen ja ujo, hiljainen , kiltti...mielestäni ainakin ja muutenkin teksti olisi voinut tulla omasta takaa. Onko ujo tyttö varattu???

Vierailija

Härkä(kö?) kirjoitti:
"Härät ovat usein mielikuvituksettomia, rahanahneita ja hitaita tylsimyksiä, joiden on vaikea sopeutua muutoksiin."
Hmmm, olen härkä ja olen taiteilija, rahanahne en ole ja muutin toiseen maahan 2viikon varoitusajalla. Jokin ei tässä täsmää :D

No jos olet vaikka syntynyt horoskooppimerkkisi alkupäivinä, et välttämättä olekaan piirteiltäsi "härkämäinen" vaan edelliseen merkkiin pätevät piirteet ovat silloin sinulle luonteenomaisempia. Samoin niin moni juttu vaikuttaa, aurinkomerkki on vain yksi monista, on nouseva merkki ja muita vaikuttavia tekijöitä. Siksi nämä luonnehoroskoopit menevät usein pieleen koska tuijotetaan vaan siihen aurinkomerkkiin ja sen ominaisuuksiin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat