Kommentit (4)

Vierailija

Sääntöjä sääntöjä ja sääntöjä...tee näin elä näin...tätä aina vaan.. eiköhän anneta ihmisten elää ja nauttia elämästä? Eikö sääntöjä ja rajoituksia ole jo muutenkin ihan tarpeeksi? Minä nautin ainakin elämästä omine pikku paheineni enkä tunne mitään syyllisyyttä. Tunnen 50 iässä olevani oma itseni ja minua pidetään aina itseäni nuorempana. Sikari silloin tällöin, muutama lasi viiniä kun maistuu, seksiä silloin kun siltä tuntuu ja aurinkoa aina kun paistaa. Ihana elämä! Siihen vielä rakkaat läheiset ja hyvä musiikki..mitä vielä ihminen tarvitsee? Ei ainakaan huonoa omatuntoa!

Tapoja vai ainoastaan sääntöjä?

Hienoa aina kuulla kohtuuden ihmisistä, heitäkin on.

Itse ja läheiseni olemme lopettaneet itsemme takia, mutta myös siirtämästä lapsillemme malleja mm. Alkoholismista, tupakoinnista, sukumme sydän & verisuonisairauksia edistävistä suola, rasva, sokeri, liikkumattomuus jne tavoista.

Vanhempamme eivät enää jatkaneet isovanhempieni tapaa käyttää väkivaltaa kasvatuksessa.

Samalla kun sisäistämme uusia elämän hyviä asioita, olemme pyrkineet tukeutumaan arvoihin jotka vuosituhannet on tunnustettu hyvään ihmisyyteen keskenämme.

Artikkeli on kirjoitettu kevyellä kädellä, vähän kuin lääkäri taputtaisi hellästi poskelle ja toivoisi häntä ilahduttaakseen edes asiakkaan vähän yrittävän toimissa jotka ei tämän terveyttä pahentaisi.

Pois se meistä että menisimme syyllistämään elintasosairauksia itselleen & läheisilleen hankkivaa ihmistä, puhumattakaan mainitsemaan niiden hinnasta yhteiskunnalle.

eläköön kukin kuin tahtoo

SääntöSuomea taas parhaimmillaan. Tehköö jokainen niin kuin tahtoo ja niin kuin sydän sanoo. On paljon parempi viettää mukava itsensä näköinen elämä kuin pitkä. kuiva ja mitään sanomaton elämä, jonka joku toinen määrää sinulle.  Tämä on nolla-artikkeli, jota ei olisi kannattanut kirjoittaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat