Kommentit (6)

maikkip2

Ikävää, että teräviä mielipiteitä kirjoitetaan ilman ajatustakaan muiden ihmisten ongelmista. Kaikilla ei ole uunia, kaikilla ei edes ole liettä, voi olla, että mikro on ainoa kone, joka keittiöstä löytyy, muuta ei sinne mahdu! Yksin asuva haluaa palan pannukakkua, sinäpä sen itse paistat mitä teet lopulla, jos ei ole pakastinta - eikä pannukakku oikein pidä pakkasesta. Haluaisit paistettua jauhelihaa, ei ole hellaa. Puhutamattakaan vanhuksista, vammaisista jne. joihin täällä jo viitattiinkin.

Valmiit ohukaiset olivat ihaninta, mitä yli 90-vuotias äitini tiesi - niitä oli aina jääkaapissa valmiina, valmisruokana ostettuna - voi kuinka hirveä turhake ja uusavuttomuuden!!! osoitus.

Aika hyvät olivat kommentit, meillähän ei ole vanhuksia ja vammaisia, ainoastaan itsestään kuvia ottavia nuoria ja nuoria aikuisia, joiden elämää ei voi kuin sääliä.

Vierailija

Köyhälle ihmiselle jolla ei ole muuhun lämmitystarvikkeeseen varaa kuin mikroon, esim. paistettu jauheliha olisi päivän pelastus ainaisten mikromössöjen sijaan...

Tom B

Listalta unohtui monta tuotetta kuten valmiiksi savustettu kinkku, kotiin toimitettavat pizzat, kaikki mikrossa lämmitettävät ruuat! Listaa voisi jatkaa loputtomiin!

MaailmaPelastuu

Typerää väittää, että nämä on tehty vanhuksille/vammaisille. Nämä paketit on usein vaikeampia avata kuin luonnon kuoret. Kyseiset tuotteet saastuttaa ympäristöä ja lisää uusavuttomuutta. En tarkoita kaikkia tuotteita mm. jälkiruuat yms. tai ruuat jotka vaativat isompaa valmistelua.

Vierailija

Valmiiksi kuoritut appelsiini kelpaisivat minulle.

En ole moneen vuoteen syönyt appelsiiniä, sillä ms-taudin takia käsivoimat eivät riitä niiden kuorimiseen. Voisin toki pyytää jotakuta kuorimaan appelsiinin minulle, mutta arvatenkin ymmärrystä ei hirveästi heru jos terveen ja hyväkuntoisen oloinen nuori ihminen pyytää kuorimaan appelsiinin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat