6 000 euroa säästöön alle puolessa vuodessa: näin se onnistui!

6 000 euroa säästöön alle puolessa vuodessa: näin se onnistui!

Hanna Laukkanen alkoi säästää, kun hän keksi, mistä unelmoi. Kuva: Colourbox

Tulot alle 2 000 euroa kuussa. Aikaa kolme ja puoli kuukautta, säästötavoite 6 000 euroa. Näin se kävi.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (222)

Ei varaa kampaajakäynteihin

Tää oli kyllä turha ja huono artikkeli. Epäkiinnostavaa ja epäselkeää ja muutenkin tosi tollainen juttu, jonka vois kertoa bestikselle whatsapissa, ei pliis koko lehdelle. 

Teemu

Niin kaikilla ei ole isoäitiä tms jonka nurkkiin muuttaa asumaan ja elämään siivellä. Mikäs siinä olisi silloin säästäessään ruoka ja asumismenoista. Todella typerä kirjoitus.. tsiisus tätä ”journalismin” tasoa... :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiivitaavi

No nyt kyllä floppasi lopullisesti. Onko MN:n jutut kirjoittanut teini ja tarkoitettu teineille, joita isoäiti hoitaa? Eläkeläinen vai työssä käyvä isoäiti? Ja että ihan ulkomaan unelmamatkaa varten säästettiin? Missä todellisuudessa lehti elää?

Elä budjetin mukaan

En tiedä, missä vika, laskutaidossa vai muistissa? Oletko mahdollisesti unohtanut lisätyöt yms. rahanhankkimiskeinot, sillä minun alle 2000€ tuloista ei riitä kampaamoon, kynsienhoitoon yms. rientoihin. Tv on ainoa viihteeni. Silti minulta ei jää mitään säästöön, kaikki menee pakollisiin kuluihin.

Kerropa rehellisesti, miten säästäminen onnistuisi pelkällä omalla työllä, eikä toisen henkilön hyväksikäytöllä.

"Pitäisikö juttuun uskoa?"

Vierailija

Justiinsa. Vähän niinkuin meidän teinit: "Mä säästän mun rahat ja asun kotona" Äkkiä palautin ne maan pinnalle, että osuutesi vuokrasta ja ruoasta on tämä. Kuka tällasta shaibaa kehtaa lehteen asti kertoa?

Vierailija

Hittolainen. Tajusin juuri, että mehän voidaan mennä koko perheen voimin (6 henkeä) vaikka anoppilaan asumaan. 🤔 Säästetään asumis- ja ruokakuluissa noin 2500€/kk....

Vierailija

Tää on niin vitsi... mitähän mun isoäiti tuumais, jos hyökkäisin niille asumaan ja syömään ruokia...? Toki varmasti hyvää hyvyyttään ottaisi, mutta kuka AIKUINEN edes kehtaa ehdottaa. Säästäisi mukavasti kuukaudessa 2000€ kun ottais koko perheen mukaan ja muuttais mummon luokse.

Nuorallatanssija

En ikimaailmassa tule tilaamaan tälläistä MeNaiset lehteä joka kehtaakin kirjoittaa tuollaisen stoorin. Yököttävää kertakaikkiaan. Ole siinä sitten viiden lapsen kanssa yksinhuoltajana ja tunge itsesi mummolaan.. kun mummo kuoli jo vuosia sitten. Ettäs viitsittekin tuollaista julkaista. Jollainlailla kait pitää yrittää pitää kuihtuvaa lehteä pystyssä.m

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat