Kommentit (8)

Vierailija

Onnea Jaakolle, elämä hymyilee. Mutta yksi asia jäi vaivaamaan kun kirjoituksen luin: Oliko se nyt lamborghini vai ferrari, vai onko mies omistanut molemmat?

Suuria päätöksiä ja vielä suurempia muutoksia, elämä vie, kaikkea hyvää sinulle.

muuta asennetta..

Law kirjoitti:
Rikollinen mikä rikollinen. On se kumma että kansa ihannoi näitä talousrikollisia.
Sinä muistat negatiiviset asiat tuskin  kuka muistaa kun tämä kaveri auttoi pientä  Virolaista tyttöä Suomeen  leikkaukseen rahallisesti!!  Ihminen  joka tekee noin ansaitsee kaiken kunnoituksen eikä tätä  Suomea  mikä kirjoituksessasi hallitsee  haukutaan kaikki mikä liikkuu ja on joskus epäonnistunut! et  sinäkään muistanut hyvää vaan ikävät asiat katso peiliin ja käännä asenetta arvotan häntä paljon enemmin kuin tuota negatiivista asennettasi tee itse toisille hyvää hukkumisen sijaan on se kumma kun kansa tai sinä muistat vain ilkeät asiat tyyliä haukuttaan moitaan ja vähätellään  ..piste ja hiton iso huutomerkki perään..

Nettideitti

Minä uumoilen että veljekset jakoivat omaisuutensa; Jaakko otti velat ja Antti varat. Siinä oli verottajalla ihmettelemistä mutta minkäs teet. Tietysti vanhempien "parempi" aatteellinen tausta auttoi oikeusistuimia ratkaisemaan oikein ettei mitään vakavaa tuomiota tullut, se perinteinen voivoi älä nyt enää sitten.

Tämän jälkeen on mukava asustella ulkomaisen yhtiön omakotitalossa vuokralla meren rannalla ja valitella köyhyyttä.

Kansalainen

muuta asennetta.. kirjoitti:
Law kirjoitti:
Rikollinen mikä rikollinen. On se kumma että kansa ihannoi näitä talousrikollisia.
Sinä muistat negatiiviset asiat tuskin  kuka muistaa kun tämä kaveri auttoi pientä  Virolaista tyttöä Suomeen  leikkaukseen rahallisesti!!  Ihminen  joka tekee noin ansaitsee kaiken kunnoituksen eikä tätä  Suomea  mikä kirjoituksessasi hallitsee  haukutaan kaikki mikä liikkuu ja on joskus epäonnistunut! et  sinäkään muistanut hyvää vaan ikävät asiat katso peiliin ja käännä asenetta arvotan häntä paljon enemmin kuin tuota negatiivista asennettasi tee itse toisille hyvää hukkumisen sijaan on se kumma kun kansa tai sinä muistat vain ilkeät asiat tyyliä haukuttaan moitaan ja vähätellään  ..piste ja hiton iso huutomerkki perään..

Edelleen, pelkkä rikollinen joka kuuluisi linnaan.

JaanaSieppi

Kansalainen kirjoitti:
Edelleen, pelkkä rikollinen joka kuuluisi linnaan.

Kuten sinäkin! Varmasti löytyisi löytyisi jotain jos vain kunnolla tutkittaisiin. Se olisi kovin makeaa kun sellin ovi kalahtaisi Sinun takanasi, kiäh kiäh :)

Vierailija

muuta asennetta.. kirjoitti:
Law kirjoitti:

Myös hitler oli avulias ja auttavainen joillekin ja on poliitikkojen julkikuvaa kätellä lapsia.

Mutta jos varastan 100 miljoonaa sekä minun toimien seurauksena 1000 kuolee kehitysmaissa veden puutteeseen, koska teollisuudessa tuottamani myrkyt esimerkiksi dumpataan ihmisten pohjaveden päälle, , ja maksan julkisesti muutaman lapsen harrastuksen tai leikkauksen, olenko esimerkillinen hyväntekijä?

Vai onko pierupate yksiössään, joka ei kuulu netin pedorinkiin, ei käytä miljoonia, hänen takiaan ei tuhota metsiä, ei luontoa, ei tapeta eläimiä, sittenkin se, ketä rytsölän ja sipilän pitäisi kumartaa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat