Kommentit (4)

Kaikki liittyy kaikkeen

Ilmastonmuutos on vakava asia, mutta vielä nopeammin ja vakavammin vaikuttaa kemikaalien käyttö. Lapset altistuvat myrkyllisille kemikaaleille ja menettävät terveytensä, elleivät vanhemmat puutu asiaan. Myös siivouksen kemikaalit ovat myrkyllisiä lukuisten tutkimusten mukaan.

Sori siitä

Me muutettiin kaupunkiin omakotitalosta . Työmatkakilometrejä tuli kahdelle aikuiselle 100 päivässä, omakotitalossa oli varaava takka mutta sähkölämmitys . Ja lomamatkat tehtiin kaukomaille . Oltiin siis varsinaisia tuholaisia . Nyt hävettää . Mutta on liian myöhäistä katua .

Lapsien ja lapsenlapsien maksettavaksihan kaikki tämä jää .

Vierailija

Enpä taida vielä hirvipullia vaihtaa synteettiseen lihaan.... Se mitä itse olen ilmaston hyväksi tehnyt ihan tahattomasti,on hyvin vähäinen lentomatkailu, koska se kertakaikkiaan on liian kallista perheeni tulotasolle. 50-vuotiaana olen tähän mennessä tehnyt 5 ulkomaanmatkaa, joista vain kaksi lentäen ja loput laivalla. Moni lapsi on tehnyt saman matkailurumban jo ennen kouluikää - tosin vanhempiensa tai muiden läheistensä kontolla, mutta eihän lentokone sitä tiedä prutkuttaessaan pakokaasuja ilmaan. Pienempi ilmaston hyväksi tekemäni asia on vaatteiden ja vaatemateriaalien hankinta mahdollisimman paljon kirpputoreilta ja  toisaalta omien loppuunkäytettyjen vaatteiden hyödyntäminen esim. matonkuteena.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat