Sivut

Kommentit (24)

Hohhoijaa

Ja siksipä sinä "hyvänä" äitinä halusitkin tuoda tämän asian oikein lehdessä ja netissä esiin, ettei vain lapset kärsisi tästä asiasta...

Tavallista tekopyhää äitien jeesustelua, olisikohan ollut parempi pitää asiasta suunsa kiinni jos haluat lastesi parasta?

Vierailija

Susanna hei, ymmärrät kai että pojat asuvat kuitenkin Suomessa, ja kerroit, että toinen heistä isänsä kanssa. Niin miksi heistä pitäisi puhua samaan hengenvetoon kuin kaukana asuvista tyttäristä? Pojat ovat kokoajan siinä lähellä, mutta Norjassa asuvat tyttäret taas Skype-matkan päässä. Pahoitit ihan turhaan mielesi ja teit turhan numeron lapsista, joita isä voi tavata milloin vain haluaa. Ymmärtää pitäisi ne pitkän matkan ikävimmätkin puolet. Jani ei ole missään vaiheessa poikiaan unohtanut vaikka tässä jäivätkin keskustelun ulkopuolelle.

sillalailla

Minulla ei ole muuta mielikuvaa tästä naisesta, kun erotessaan Jani Sievisestä heilui sekopäänä ympäriinsä.
Hyvä että on nyt asiat paremmin, mutta aivan tosi on se, että kannattaisi vieläkin miettiä. Sinä ennemminkin olet tainnut lapsesi unohtaa.

Vierailija

Nämä unholaan jääneet turhat julkkikset, tarttuvat mihin vaan tilaisuuteen päästä julkisuuteen. Tyhjästä nyhjästy juttu ja halusi tuoda vaan itseään esille Janin ja lastensa varjolla. Hoh Hoijaa...

Äitipuoli

Voisiko jopa olla niin, että pojat itse eivät halua julkisuutta?? Toinen parikymppinen ja toinen 15, jos oikein laskin. Ainakin ovat siinä iässä, että saavat onneksi itse päättää. Taitaa tosiaan olla Susannalla oma lehmä ojassa...

Vierailija

Ymmärrän äitinä kommentin erittäin hyvin. Minäkin olisin vastaavassa tilanteessa ärtynyt ja huolissani siitä, miltä  lapsistani tuntuu. Ja ihan älytöntä tulla tänne kommentoimaan toisen ulkonäköä. Pikkusieluista - varmaankin joku pissis ?

tamonas

Ja nyt pojat saavat lukea netistä ja lehdistä tätä äidin viestittämää 'mielipahaa', mahtoiko auttaa asiaa? Olivatko pojat itse edes pahoillaan, ihan turha esille tulo äidiltä.

mielikki

Olen samaa mieltä Susannan kanssa. Ihmettelin , miksi pojat sivuutettiin. Lapsille tasapuolinen huomiointi on todella tärkeää.

Ehkä moka on leikkaajan, ei Janin.

Just ja jees!

Siis hän kävelee arkisin 40-50 kilometriä!!! Siis HALOO!!!! Niillä kilometreillä voisi heti mennä edustamaan Suomea kansainvälisiin kävelykilpailuihin ja tahkoamaan Riosta kultaa. Jotain rajaa nyt näihin omiin hehkutuksiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat