Kommentit (4)

Hoivatkaa

Vainoharha syntyy mielen epätasapainosta jossa jokin asian pelko saa ylivallan.

Ja jostain syystä ihminen ei sitä pelon syytä uskalla tunnustaa tai onnistu sitä nimeämään.

Monesti käy niin että tämän ahdistuneisen ihmisen jokin seksuaalinen tai muu läheisyydentarve on jäänyt täyttymättä ja tarve kääntyy epäilyksi ja kasvaa järjettömiin mittasuhteisiin.

Eli tässä tapauksessa asian ratkaisemiseen tarvitaan aina toista ihmistä ja jos parisuhteen kumpikaan osapuoli ei saa tätä lukkoa avattua niin on silloin on lääkärin tai terapeutin aika puuttua asiaan.

Hae apua toisen puolesta jos hebnkilö ei siihen itse pysty!

mies

Kotiin palatessani sisällä oli mies, vaimo tömisteli ravia makuuhuoneesta keittiöön. Mies tuli makkarista hetken päästä kun olin sisällä. Samavaimoni muuten hyvä muta iso v.... Kun yritän puhua niin olen luulosairas ja vainoharhainen, en halua eroa. Unohdanko ikinä ? mies arvostelu muille miehille

mies

Korjaan, mies arvostelu vahingossa kuulteni vaimoani sanoen että ihan hyvä muuten mutta iso v...... Selvyyttä ei tule kun hän ei halua keskustella, vain syyttää minua monin tavoin. Teon tällöin yötä päivää töitä kun olimme ahtaalla vaimon työtön. Siis syytän siksi itseäni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat