Kommentit (3)

Eva

"Jos elämässä käy ansaitsematon onnenpotku, se pitää tiedostaa nöyrästi." Olen kirjoitellut kiitollisuuspäiväkirjaa, mutta tällaisesta "ohjeesta" en ole kuullutkaan. Kun on itsensä kanssa sujut, ei tarvitse pohdiskella onko tämä ansaittua vai ei ja onnenpotkuista voi olla aidosti onnellinen ja tuulettaa. Itselle "Tämä homma ainakin pelittää"-päiväkirja tuntuisi liian laimealta, mutta pääasia, että kaikki löytää itselleen sopimman tavan olla kiitollinen. :)

Huoh

Eva kirjoitti:
"Jos elämässä käy ansaitsematon onnenpotku, se pitää tiedostaa nöyrästi." Olen kirjoitellut kiitollisuuspäiväkirjaa, mutta tällaisesta "ohjeesta" en ole kuullutkaan. Kun on itsensä kanssa sujut, ei tarvitse pohdiskella onko tämä ansaittua vai ei ja onnenpotkuista voi olla aidosti onnellinen ja tuulettaa. Itselle "Tämä homma ainakin pelittää"-päiväkirja tuntuisi liian laimealta, mutta pääasia, että kaikki löytää itselleen sopimman tavan olla kiitollinen. :)

Vaihtelee tilanteen mukaan.

Kokeile syvää työperäistä uupumusmasennusta niin tiedät kuinka tärkeää on muistuttaa itselleen kaikista niistä pienistä asioista joista voi olla kiitollinen. Ja kun niissä kiitollisuuden tunteissa paljon lepäilee ja niitä hehkuttelee niin ymmärtää tärkeimpien asioiden todellisen arvon.

Elämä on kuitenkin loppujen lopuksi luopumista kaikesta paitsi rakkauden kokemisesta ja sen antamisen halusta, noin niinkuin yksinkertaistettuna.

Ja viimeinen ääni jonka ihminen päästää suustaan on kiitollisuuden huokaus, tai ainakin minä haluan elää elämäni tuohon päämäärään pyrkien.

Walking and alive

Eva kirjoitti:

Toisinsanoen: älä kulje onnesi ohi, pidä silmät avoinna kaikelle mitä kohtaat, kärsimys voi ollakin siunaus valepuvussa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat