Kommentit (6)

Vierailija

- Auto on rahoitusyhtiön, Espanjan asunto ja Hangon maatila avopuolison. Miksi valehdella ja leveillä muiden omaisuudella?

- Aidot timantit ja rahaa viedä koko perhe Honoluluun.Näilläkin olisi ulosottovelkaa lyhentänyt ihan kivasti.Sen sijaan pienituloinen äiti joutui ottamaan lainaa pankista. Eli ei Martina nyt ole velaton, vaan on velkaa äidilleen.

-Martina ei syytä ketään velkaantumisestaan, ei edes entisiä poikaystäviään.Miksi syyttäisi? Velat ovat olleet Martinan itse aiheuttamia.

"Olen todella yrittäjähenkinen ja teen paljon töitä. Maksan myös ihan itse laukkujani. Tiedän kyllä tasan tarkkaan, miten rahaa tehdään, Martina näpäyttää." 

- Jos Martina tietäisi miten rahaa tehdään, tulot olisivat ihan eri luokkaa, eikä hän olisi viettänyt lähes koko aikuiselämäänsä ulosotossa.Ja Martina, aikuiset naiset pääsääntöisesti ostavat itse laukkunsa ja muut merkkituotteensa ihan itse ansaituilla rahoilla.

Haastattelun perusteella ei uskoisi että Martina on keski-ikäinen kahden lapsen äiti, niin kypsymätttömän, pinnallisen ja hieman tyhmän oloisen kuvan hän itsestään antaa. Ja epärehellisen, puheet ja teot on taas kerran ristiriidassa. No, hyvät naurut tästä ainakin irtosi :)

Vierailija

Nolo ämmä...eipä tämä mitään uutta ole tältä foorumilta. Otsikoihin keinolla millä hyvänsä, niin sitä rahaa tehdään.

Crocs Swim

Martina on lanseerannut crossxswimin, Martina osallistuu uinnin SM-kilpailuihin jne. Cross Swim on lanseerattu aivan muiden henkilöiden toimesta USA:ssa, ei x-kirjain sitä muuta. Uinnin SM-kilpailut ovat ensi viikolla Mäkelänrinteen uintikeskuksessa. Osallistujaluettelo julkaistiin tänään eikä siinä näkynyt Aitolehden nimeä. Kilpailuihin on tietty aikarajatkin.:)

Vierailija

Olen vilpittömästi iloinen Martinan puolesta. Hänen äitinsä teki upean teon auttaessaan tytärtään. Nyt Martinalla on taas mahdollisuus tehdä rauhassa töitä. Hienoa <3

seebra

"– Jos olen päättänyt haluta jotain, menen sinne ja piste. Kukaan ei estele minua. Ihmiset vain lentelevät tieltäni".

Ilmeisesti rikkaaseen sukuun kuuluvan ja Aitolehden elämäntyylin mahdollistavan avomiehen verkottaminen sujuu hitaasti mutta tahtonaisen voimalla varmasti. Vähän pidempi projekti. Nyt yritetään olla salonkikelpoisia Hartwallin suvun edessä. Lapsikin on  värkätty. Tää on kyllä todellinen tahtonainen. Suku saa kyllä varoa. Oikeesti.

Hinnalla millä hyvänsä- eix je?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat