Kommentit (8)

Vierailija

Janna heinäkuussa 2014: "Rakastun yleensä ihan vääriin miehiin, sellaisiin mahdottomiin rokkareihin." Toivottavasti seuraava mies ei ole musiikkialalta. Jaksamista.

outoa on

Mistä ikävistä komenteista ei täällä muuta ikävää kommenttia ole nähty  kun sinun laittama..moitit  muut ihan syyttä suotta outoa..

Katsku

Surullista tässä on, että Janna on katolilainen eikä voi enää mennä uusiin naimisiin, ellei tätä lyhyttä liittoa kirkollisesti mitätöidä (hankala toimenpide). Olisi kannattanut harkita kaksi kertaa ja mennä aluksi naimisiin vain maistraatissa. Katolisen kirkon näkökulmasta avioliiton sakramentti on elinikäinen. Jos hän menee uudestaan naimisiin siviilissä, kirkko asettaa hänet ekskommuunioon. Nämä asiat eivät ole kenelläkään katolilaiselle yhdentekeviä, vaikka muiden on sitä vaikea ymmärtää.

nimeta

No, näin katolilaisena on todettava, että toivon todella että mitätöinti onnistuu. Muistaakseni sen perusteisiin kuului mm. että jompikumpi puolisoista ei ole sisäistänyt avioliiton peruuttamatonta olemusta.. Mitä tässä on nyt uutisia tullut, niin kyllähän se vähän siltä näyttää - ainakin näin maallikon näkökulmasta, että tähänkin voisi olla aineksia.

julkkisten erot

Harmi,Janna on ihastuttava nainen. Saammeko seuraavaksi lukea, kuinka Juno on palannut takaisin Amanda Harkimon luokse...?

Toisaalta, avioliittoa voisi katsoa edes vuoden päivät ja sitten miettiä jatkoa.

Karezzartisti

Ehkäpä Janna ymmärtää ottaa eron höpöhöpö uskonnostaan ja mennä sitten uudelleen naimisiin *sen oikean* kanssa esim. luonnon ympäröimänä lintujen laulun säestämänä.

Tiesittekö, että katolilaisuuden mukaan lapsi jota ei ole keretty kastaa ennen kuolemaansa joutuu ikuisiksi ajoiksi helvetin esikartanoon. Sellainen yksilö ketä kuolee tunnustamattomia syntejä tilillään joutuu puolestaan ihan sinne helvettiin asti. En tiedä kuinka moni katolilainen on vain tapauskovainen mut ihan naurettavaa läppää.

Maailma ei tarvitse mitään tuomitsevaa partaukko jumalaa eikä rahakaan ole hyvä palvonnan kohde. Maailma tarvitsee rakkauden Jumalattaren ja Jumalan. Se katsoo jokaista peilistä, kunhan oppii rakastamaan ehdoitta itseään ja kaikkea muutakin. Se on transformaation takana. Matka voi olla vaikea ja pelottavakin, mutta lopulta on paljon helpompi olla ja elää ilman pelkoa. Vain rakkaus jää jäljelle kun kaikki pelot on kohdattu <3

Itse olen ns. henkinen ihminen ja mun sydän/omatunto sanoo ja kyl ihan terve järkikin et erityisesti abrahamistisissa uskonnoissa on kyse enimmäkseen sumutuksesta. Mikään uskonto ei tarjoa totuutta. Kaikki tarjoavat totuutta ja valhetta ja yksilön tehtäväksi jää jyvien erottelu akanoista.

Mulle taivas ja helvetti on mielentiloja. Kohti taivasta olen täs menossa ja pyrkimyksenä on auttaa muitakin virittämään tietoisuutensa taivaallisille taajuksille, jotta voimme jonain päivänä elää niin että maa ja taivas on yhtä. Takaisin Eedeniin <3

Ps. Ehkä Janna ei haluaisi erota Junosta jos he olisivat tietoisia karezzasta <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat