Kommentit (7)

Vierailija

Mukavan lyhyt hame tuolla entisellä hehkeällä ja muutenkin keskustelu oli naisellisen syvällistä: Minä oon ollut kipeä, minä oon saanut palkintoja ja minä oon muuten vain hyvässä lihassa. yhyhh! Miksei kukaan rapsuta. Kivasti-joskin epätahtiin suorittajahedonistien- minäitteitteminä laulu raikasi.

Vierailija

#EVNVK, #EVEK eiku #EVEK

Juoksulenkillä ystävien kanssa, ihmettelin miksi ne juoksevat ja kävelevät niin hitaasti

huusin " mä en jaksa juosta noin hitaasti! kun ohitin hitaasti hölkkäävät kaverini

Ja jäällä eilen illalla sama, miks jotku ei jaksa juosta? Mikä estää liikkumasta? Häpeäkö? no onhan se kyllä aika nolon näköistä, liikkuminen, kyl kannattaa (siis se on sitä järkevää tekemistä)   istua sisällä neljän seinän sisällä tietokoneen, tabletin, älypuhelimen, radion, television sekä sotkun keskellä.

Vierailija

Kuka heistä? kalpee intiaani ulla, ihmishirviö, söpö, kaunis pikku niina 36v, kananpersetukan omaava veera, vai kaikki yhteistyössä ton kommentin takana

MirvaT

Vierailija kirjoitti:
Mukavan lyhyt hame tuolla entisellä hehkeällä ja muutenkin keskustelu oli naisellisen syvällistä: Minä oon ollut kipeä, minä oon saanut palkintoja ja minä oon muuten vain hyvässä lihassa. yhyhh! Miksei kukaan rapsuta. Kivasti-joskin epätahtiin suorittajahedonistien- minäitteitteminä laulu raikasi.

Niin. Tän shown kuuluukin olla kepeä ja humoristinen. Sitruunanaamat voivat klikkailla tiensä muualle ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat