Kommentit (2)

Vierailija

Kateus on eliitin lanseeraama juttu jolla yritetään perustella itselle eturyhmälle hyväksyttävästi se että on oikeutettua esimerkiksi se että yksi prosentti omistaa puolet maailman varallisuudesta, koska he ovat niin paljon muita parempia älykkäämpiä ja saavat oikeutetusti alistaa sekä orjuuttaa muita. Hieman kiritisoit asiaa niin heti joku alkaa hokea  mitätöiden miten olet kateellinen ja tuo aivopesua alkaa jo todella nuoresta. Joutilaat edustus-porvariämmät mielellään yrittävät naistenlehdissä yms paikoissa puhua näistä kateus asioista rikkaiden miestensä pomojensa masinoimina joko käänteisesti tai sitten suoraan. Pitäähän se ikääntyvän naisen paikkansa menestyvän miehensä rinnalla työelämässä jotenkin ansaita varsinkin kun on alati vaara että vaihtuu nuorempaan. Sinänsä hupaisaa, kun miettii köyhien yms naisten asemaa joka on vielä "aavistuksen" heikompi kuin miesten yleisesti ottaen. 

kivat sulle

Olen huojentunut etten ole ainoa kateellinen maailmassa,siltä se alkoi tuntua. En ymmärrä miksi ei saa harrastaa pientä kateutta kun se puskee esiin kuitenkin kun katselet instagramia vaikkapa ja siellä elämä näyttää aina parhaat puolensa. Samalla itse yrität selvitä hengissä normaalista arjesta kun pusket rattaita loskassa matkalla tarhaan ja siitä töihin ja taas sama uudestaan useasti. Siinä ei vaan tunne iloa niitä kohtaan jotka pääsevät lomailemaan tuon tuosta lämpimään ja päivittelevät kuviaan kuinka elämä on ihanaa aina. Olen ansainnut myös saman,mutta.... Kiitos kirjoituksesta se oli osuva!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat