Kommentit (3)

Vierailija

Itselleni seksi on yhtä luontevaa kuin säästä keskusteleminen. Olen surullinen siitä, etteivät jotkut ihmiset ymmärrä seksuaalisuuden olevan yhtä luonnollista kuin hengittäminen, eivätkä siksi osaa suhtautua siihen vilpittömästi ja estottomasti. Seksuaalisuus on ominaisuus, johon perehtyminen puhtaalla sydämellä ja avoimella mielellä vapauttaa kauniimpaan ja likaisempaan ;) elämään.

Vierailija

Ei kannata uskoa Annaa kyllä minulla ja valtaosalla suomalaisista miehistä on housissaan kujeileva pullonokkadelfiiniltä näyttävä penis, ikävää jos häntä ei ole onnistanut sillä saralla. Osaamme muuten myös puhua seksistä sekä rakkaudesta aivan riittävän hyvin jotta suomalaiselta akalta on hame korvissa alta aikayksikön, mutta miksi rikkoa naisten illuusiota jos kerran asiasta selviää löylykauhallisella saunassa ja kun nainen nyt on kerran päättänyt  aikojen saatossa että suomalainen mies nyt on sellainen puhumaton mörökölli niin mikäs tässä on ollessa. Kuunnelkaa kiukaan sihinää pölhöt.

Janos

Itse kun en ole lainkaan seksuaalinen ihminen ja jos yritän siitä puhua, niin ihmiset vaivaantuvat. Kyllä seksistä on helppo puhua, mutta seksuaalisuudesta ei.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat