Elsa35

Ajattelin hankkia pojan huoneeseen jonkin tuolin tai vastaavan. Pojalla on omassa huoneessa TV ja tykkää iltaisin katsoa huoneessa telkkaria. Onko kellään kokemuksia näistä Roomox säkkituoleista? Olisiko hyvä vaihtoehto nojatuolin sijaan? Täältä Sisustuskauppa24h.fi sivustolta löytyi hyvä valikoima noita säkkituoleja. http://www.sisustuskauppa24h.fi/search.php?q=beanbag

Kommentit (12)

Vierailija

Itse ostin Roomox säkkituolin kesällä pojan huoneeseen. Mietin hetken onko säkkituoli liian iso, kun oli kooltaan 120 x160 cm, mutta ei se ollut lattialla yhtään liian isonkokoinen. Säkkituolin saa kivasti taitettua istuimeksi ja siinä mahtuu hyvin kaksi lasta istumaan vieretysten. Säkkituoli mahtuu hyvin sängyn alle, jos haluaa sen pois lattialta pyörimästä. Värinä meillä on musta, mutta muutkin värit tuntuu tosi kivoilta. Eikä hinta tuolilla ollut paljon, muistaakseni jotain 60 euroa..

Pessimisti

Jättäkää väliin tilaukset roomoxilta. Tilasin 3 viikkoa sitten säkkituolin ja kaiuttimen. Toimitus luvattiin 1-2 viikossa. Edelleenkään tilauksia ei ole edes lähetetty. Olen kaksi kertaa yrittänyt ottaa yhteyttä heidän lomakkeensa kautta, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. Puhelinnumeroa sivuilla ei ole, niin soittaakaan ei voi. Huomenna lähtee luottokorttiyhtiölle reklamaatio maksusta.

Anna I, Helsinki

Varoitan Roomoxista! Tilasin säkkituolin 29.11.2017 ja maksoin sen saman tien. Kirjoitan tätä 18.12.2017, lähetettyäni neljä kertaa kyselyn säkkituolin viipymisestä sekä sivuilla olevan palautekaavakkeen kautta että sähköpostitse. Minulle ei ole kertaakaan vastattu. Saan joka kerta vain englanninkielisen automaattivastauksen, jossa minulle kerrotaan, että "palataan asiaan jahka ehditään". Näyttää siltä, että minua on huijattu. Rahojen takaisin saaminen mietityttää, että minkähänlainen työ ja vaiva siinä on, jaksaako seitsemän kympin takia vaivautua vai antaako mennä kankkulan kaivoon. Säkkituoli olisi ollut joululahja lapselleni, joten paha mieli tästä tuli. Älkää hyvät ihmiset ainakaan Roomoxilta tilatko.

Vierailija

Liekkö sama juttu meillä!Tilattiin joulun alla kolme säkkituolia lapsille joululahjaksi ja edelleenkään ei ole mitään kuulunut!Toesimme että tilaus ei kerkeä jouluksi kun värit oli loppu ja uusia piti tulla 20.12 ja siitä 10-14 arkipäivää!Nyt alkaa tammikuu olemaan lopuillaan ja mitään ei kuulu,ei edes kyselyihin😞No luottokortilla onneksi maksettu,joten pitäisi selvittää miten jatketaan!Mut kannattaa ehkees harkita..

Huijattu

Itse tilasin muutama päivä joulun jälkeen Roomoxilta XXL säkkituolin, eikä ole kuulunut mitään tähän päivään asti. (29.1) Lähetin yhden viestin, mutta automaattinen viestihän sieltä tuli. Lupasivat ottaa yhteyttä mahdollisimman pian, mutta viikkoon ei ole mitään tapahtunut. Harmittaa, vaikka sen 70e olikin. EN SUOSITTELE TILAAMAAN ROOMOXILTA!

Vierailija

Sama tilanne meillä. Ilmoittivat reklamaation jälkeen, että maksutoimittaja Novalnet ei ole toimittanut heille maksua. Luottokorttiyhtiölle lähdössä reklamaatio myös meiltä.

Vierailija

ÄLÄ TILAA! Tilattiin 1.1.2018 ja kun mitään ei kuulunut eikä mitään seurantatunnuksia tms nii otettiin yhteyttä heihin. Sanoivat monesti että tuote varastosta loppunut ja lähetetään kuunvaihteessa. Nyt kuun viimeisenä päivänä kun säkkituolin piti lähteä tulemaan tulikin ilmoitus, että kauppa on peruttu, koska he eivät ole saanet maksua, koska kolmasosapuoli ei maksa niitä heille ja on meidän tehtävä yrittää saada rahat takaisin tältä yritykseltä. HARMITTAA JA SUUTUTTAA IHAN SAATANASTI.

Vierailija

Hei, minulle kävi samalla tavalla. Tilasin marraskuussa 2017 säkkituolin, ja ei ole vieläkään kuulunut. Vastausta ei tule viesteihini Roomoxilta. Kuluttaja-asiamieheen otin yhteyttä, mutta pitkä on prosessi, eikä minulla tilaustietoja ym ole tallessa missään. Tilausnumero on, mutta ei sillä mitään tee kun Roomox ei vastaaa...

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat