Kommentit (15)

Opettele Jari käyttäytymään

Suomalaiset miehet on ihania! Ehdotonta mieshuippua. Tosin tähän mielipiteeseeni vaikuttaa toki sekin, että olen pystynyt välttelemään jarin kaltaisia tyyppejä joiden mielestä on ihan ok sanoa naista ämmäksi.

J

jari markkanen kirjoitti:
8 syytä joiden takia kenenkään miehen ei kannata ottaa suomalaista ämmää riesakseen :-). Muualta löytyy parempia.

Eikun aasiasta tai muualta hakemaan, jos ei suomalainen kelpaa (tai muualta saa). Sieltä saat ainakin rahalla naisen, joka on varmaan tarvittaessa myös kodinhoitaja/äiti.

E-Type

Aika far out pointseja noin suomeksi sanottuna. En ole ikinä tavannut yhtään ihmistä joka edes etäisesti koskettaisi yhtään näistä "vinkeistä".

Vierailija

E-Type kirjoitti:
Aika far out pointseja noin suomeksi sanottuna. En ole ikinä tavannut yhtään ihmistä joka edes etäisesti koskettaisi yhtään näistä "vinkeistä".

Mä olen törmännyt aika moneenkin sankariin, joka haluaisi naida ilman kumia.

Nähty on

Olet ollut onnekas. Nuo kohdat itsensä kohdalle osuessa (ja pitkään jatkuessa) saavat pahimmillaan inhoamaan itseään ja seksiä sen kaikissa muodoissaan.

Jarik

Kaima on osittain oikeassa.
Itse löysin täydellisen naisen Venäjältä.
Arvostan silti myös suomalaista naista.
Ei vain tuntunut löytyvän sopivaa, Olenhan jo lähes 50 vuotias, vaikkakin siisti ja omillaan toimeentuleva. Venäjällä tunnutaan arvostettavan enemmän klassista miestyyppiä. Nyt olen onnellinen,
minulla on fiksu ja kaunis korkeasti koulutettu kumppani jonka kanssa kaikki sujuu kuin tanssi. Suosittelen)))

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin kannattaa myös hankkia mies ulkomailta;) Kohtelevat naista hyvin ja ulkonäkökin on kohdallaan;)

Mene vaikka ISIS vaimoksi syyriaan

kysymys

Anteeksi nyt vain, mutta miksi miehet lukee Me Naiset lehteä?

Ei siinä mitä lukekaa pois, mutta kun tuntuu sitten nuo lukijat olevan suu reksi osaksi semmoista suomalaisia naisia vähätteleviä miehiä.

Ihan noin gallup kysymys, mutta miksi juuri sinä mies luet Me naisia?

Hyvä elämä

Juuri näin! Minulla on ihana muualta muuttanut avomies, joka haluaa seksiä useamman kerran vuorokaudessa- kuten minäkin. Minulla on ollut huono tuuri kotosuomalaisten kanssa. 2 avomiestä on ollut aikaisemmin, molemmat syyttäneet minua liian seksuaaliseksi. Minusta on aivan sama onko kumppani, avomies tai aviomies minkä värinen iholtaan tahansa ja mistä maasta lähtöisin tahansa , kunhan kemiat pelaa. Sängyssä ja sen ulkopuolella.
Jos olisin löytänyt hyvän rakkaan suomalaisesta miehestä, niin ok. Näin ei ole käynyt ja olen tosi onnellinen nykyisessä suhteessani. Rakkaus ja kunnioitus on ihmissuhteen perusta ja hyvä seksielämä on sen suola.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat