Nykyinen työ vie kaikki mehut

Vierailija

Mitä tekisitte tilanteessani? Nykyinen vakituinen työ on liian vastuullinen ja työtä on liikaa. Voimia ei riitä harrastamaan ja nauttimaan elämästä. Kotityöt jotenkin koitan hoitaa. Tarjolla olisi määräaikainen vanha työni ja se voisi jatkua myöhemminkin, mutta ei ole varmaa. Mieheni painottaa jatkamaan parempipalkkaisessa nykyisessä työssä, koska työsuhde on ns. vakituinen.

Kommentit (7)

Vierailija

Yritä vaikuttaa nykyiseen työkuvaasi. Helpota kaikessa mahdollisessa, delegoi aina kun mahdollista, äläkä aina tee täysillä, vaan ajattele, että riittävän hyväkin riittää.

Anna miehesi tehdä kotityöt! Tai palkkaa kotiapua, jonka miehesi maksaa. Älytöntä, jollei jää aikaa elämiseen ja puolisosta nauttimiseen. Mieti, mikä oikeasti on elämässääsi tärkeintä!

Vierailija

Kyllä se vaihtamalla paranee... jos olet tuossa tilanteessa. Minulla taas työ on liian tylsää ja kaipaisin haasteellisempaa. Olen harkinnut yrittäjyyttä koska olen myös opiskelija, ja ylipäätään ammatinvaihtoa :). Rohkeutta vaan päätökseen.

Vierailija

Tee päätös mitä haluat. Haluatko olla henkilö joka ei ole tyytväinen itseensä / työhönsä? Mitä sinä haluat elämältäsi? Itse olen ollut tänä vuonna sairaslomalla vakavan työuupumuksen ja masennuksen takia. Niistä on todella vaikea toipua ja se on todella pitkä prosessi, jossa joutuu muuttamaan koko elämän ( ainakin minulla). Työnantajani ei oikein huomioinut tilannettani ja oma ratkaisuni oli vaihtaa työpaikaa ja työtehtäviä. Meillähän on yksi elämä ja itse päätät kenelle / kenen kanssa sen vietät.

Vierailija