Nykyinen työ vie kaikki mehut

Vierailija

Mitä tekisitte tilanteessani? Nykyinen vakituinen työ on liian vastuullinen ja työtä on liikaa. Voimia ei riitä harrastamaan ja nauttimaan elämästä. Kotityöt jotenkin koitan hoitaa. Tarjolla olisi määräaikainen vanha työni ja se voisi jatkua myöhemminkin, mutta ei ole varmaa. Mieheni painottaa jatkamaan parempipalkkaisessa nykyisessä työssä, koska työsuhde on ns. vakituinen.

Kommentit (7)

Vierailija

Yritä vaikuttaa nykyiseen työkuvaasi. Helpota kaikessa mahdollisessa, delegoi aina kun mahdollista, äläkä aina tee täysillä, vaan ajattele, että riittävän hyväkin riittää.

Anna miehesi tehdä kotityöt! Tai palkkaa kotiapua, jonka miehesi maksaa. Älytöntä, jollei jää aikaa elämiseen ja puolisosta nauttimiseen. Mieti, mikä oikeasti on elämässääsi tärkeintä!

Vierailija

Kyllä se vaihtamalla paranee... jos olet tuossa tilanteessa. Minulla taas työ on liian tylsää ja kaipaisin haasteellisempaa. Olen harkinnut yrittäjyyttä koska olen myös opiskelija, ja ylipäätään ammatinvaihtoa :). Rohkeutta vaan päätökseen.

Vierailija

Tee päätös mitä haluat. Haluatko olla henkilö joka ei ole tyytväinen itseensä / työhönsä? Mitä sinä haluat elämältäsi? Itse olen ollut tänä vuonna sairaslomalla vakavan työuupumuksen ja masennuksen takia. Niistä on todella vaikea toipua ja se on todella pitkä prosessi, jossa joutuu muuttamaan koko elämän ( ainakin minulla). Työnantajani ei oikein huomioinut tilannettani ja oma ratkaisuni oli vaihtaa työpaikaa ja työtehtäviä. Meillähän on yksi elämä ja itse päätät kenelle / kenen kanssa sen vietät.

Vierailija

Kiitos kaikille neuvoista ja kommenteista! Puhuin asiasta ystäville ja tutuille ja purin pahaa oloani monille ja kiitän heitä ja teitä kaikkia. Mutta lopullisen päätöksen tein yksin sydämen ääntä kuunnellen! Päätin painaa jarrua. Koska minulla ei ollut mitään mahdollisuuksia vaikuttaa nykyiseen työhön ja työtehtäviin, päätin jättäytyä työstä pois. Olen luottavainen että löydän sen oman jutun vielä! Onneksi taloudellinen tilanne on hyvä kaiken sen raatamisen jälkeen joten nyt voin hoitaa itseäni, parisuhdettani ja nauttia elämästä ja pohtia mitä keksin seuraavaksi... Ehkäpä opiskelemaan uutta alaa...
- keskustelun aloittaja -

Vierailija

Kaikkea hyvää sinulle! Elämä menee hurjaa vauhtia, kohta huomaat olevasi vanhus, silloin olet tyytyväinen, että elit sydäntäsi kuunnellen! Ja muista nauttia elämästäsi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat