Kommentit (3)

jury

Minun tasa-laatuinen mieheni (äidin pikku apulainen) on hyvä rakastaja, sillä hän on tiennyt alusta asti, mikä minua kiihottaa.  Kerroin sen hänelle heti. Tasa-arvon nimissä minäkin tiedän, mikä häntä kiihottaa : minun flanellipaitani. Kuvottavaa, että tämä mieheksi itseään nimittävä ei "osannut" naisen anatomiaa. Sehän on kaiken perusta, kuten sekin, että mies tiskaa, kun nainen käskee.  

RakastajaRane

Naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Kun naiset tunkivat työelämään joukolla, niin siitä ei seurannut kuin ongelmia kotona. Ämmät joutuu painaa duunia sen lisäksi, että hoitavat kotihommat ja lapset. Nykyfemakkoja ei halua yksikään MIES. Vain nössöt joita taas ei halua kukaan. Näin kohtaamisongelma on valmis.

Eräskin psykologi IR kertoi olleensa feministien tapahtumassa päivällä, jossa kuohittiin miehet ja vaadittiin tasa-arvoa jne. muuta shittiä. Illalla sama porukka oli baarissa ja jo muutaman paukun jälkeen oltiin sitä mieltä, että miehellä pitää olla munaa ja miehen pitää käyttäytyä kuin mies, eikä naisen kuohitsema nössö.

Vierailija

Kyllä miehen rooli on kovaa, pitää olla sekä jämäkkä että pehmeä. Uhittelijat älkää vaivautuko, naiset peljästyy.
Puhuva mies on aito mies. Ehkä sitä feminiinisyyttä pitää miehestä löytyä, ymmärtääkseen naisen tarpeita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat