Nettitreffeistä

Vierailija

Katsoin viimeisen Me naiset -lehden kantta: "Millainen mies löytyy netistä?" oli otsikko ja innolla luin artikkelin. Ja petyin. Se oli tehty ihan tuosta vaan herjalla, ei ollenkaan tosissaan eikä siinä edes käyty kertaakaan treffeillä!!! (kun kirjoittajalla oli mennyt pupu pöksyyn). Lisäksi kirjoittaja keksi juttuja itsestään - ei siis ollut rehellinen ja muutenkin veti koko homman vasemmalla kädellä. Mietti, että sanookohan tuo mies kaupan kassalle kiitos - siitä pääsee selville kun uskaltaa treffata ihan livenä. Sitä saa mitä tilaa.

Olen itse käyttänyt monia sivustoja aikanaan ja löytänyt sieltä kihlatun. Nettitreffailussa on omat jujunsa ja kirjoittamattomat säännöt, jotka sisäistäessään sieltä löytyy todellisia helmiä, varmaan niin naisista kuin miehistäkin. Tunnen monta paria, joiden suhde on alkanut netistä, nuoriakin. Esim. meidän työpaikan it-nörtti, joka sanoi ettei suin surminkaan lähtisi johonkin baaritiskille notkumaan tyrkylle, hän löysi vaimonsa 500 km päästä netin kautta. Tuskin olisivat ihan kummankaan lähibaarissa edes koskaan treffanneet. Profiilin luominen on kaiken a ja o. Siihen kannattaa uhrata päivä, parikin ja tehdä siitä niin oman näköinen kuin voi olla. Silloin saa vastauksia oikeilta henkilöiltä, joille sinä olet juuri se oikea.

Kommentit (13)

Vierailija

No oot onnekas jos oot löytänyt kihlatun, tarkoittaako se sitä että kaikki löytää? ite olen kokeillut erilaisia sivuja ja kokemukset on ollut huonoja. enää en jaksa netissä roikkua.

Vierailija

Nettitreffailussa on omat jujunsa ja kirjoittamattomat säännöt??????
Tarvii varmaan pitkäänkin surffailla, ennenkuin sisäistää helmen??

Vierailija

En olisi ikinä uskonut että netistä löytäisin itselleni kumppanin. Menin kuitenkin uteliaisuuttaani katsomaan profiileja ja löysinkin sieltä mielenkiintoisen. Kirjoitin tälle miehelle. Nyt ollaan hänen kanssaan yhdessä ja olen onnellinen.

Vierailija

Pointtini ei ollutkaan se, löytääkö netistä kumppanin vai ei, vaan sitä miten lonkalta juttu oli tehty. Eihän siinä edes käyty treffeillä.

On siinä tietyt systeemit, miten homma toimii. Ainakin kannattaa uskaltautua tapaamisiin mahdollisimman pian. Ei se ensi tapaaminen heti seurustelua tarvitse tarkoittaa. Ja kumma käsitys se, että siellä ollaan jotekin tyrkyllä ja koitetaan "myydä" itseä ja katsoa kenelle KELPAA! Yhtä hyvin ollaan sitten "ostajana". Jokaiselle on olemassa joku, tarkoitus on löytää itselle se juuri sopiva, siksi kannattaa olla rehellinen.

Vierailija

ja minun pointtini se, että kiva että sulle sopi tuo homma. mulle ei sopinut ja lopetin. en ole juttua lukenut, mutta ehkä sen pointti oli se, ettei sopinut kirjoittajalle. tuokin on ärsyttävää että tyrkyttää muille sitä mikä itselle on sopinut!!

Vierailija

Netistä voi mielestäni löytää hyvällä onnella sen oikean, ihan niin kuin voi löytää baaristakin. Itselläni kokemusta molemmista, ei niin hyviä, mutta en kuitenkaan ns.tuomitse nettitreffailuakaan (niin ja tosiaankin kun aloittaa nettijutun niin kannattaa nähdä kasvotusten mielellään aika pian)

Vierailija

Samaa mieltä. Menin juuri juhannuksena naimisiin netissä tapaamani miehen kanssa. Netissä on ihan samanlainen mahdollisuus tavata tai olla tapaamatta Sitä Oikeaa kuin esim. baarissa.

Vierailija

Reilu kymmenen vuotta sitten löysin netistä miehen profiilin jolle päätin kirjoittaa ja katsoa kuinka käy. No hyvinhän siinä kävi! =) Välimatkaa oli 240km mutta se ei estänyt kulkemista eikä suhteen kehittymistä. Nyt ollaan oltu onnellisesti naimisissa reilu viisi vuotta.

Vierailija

Mulla on hyviä kokemuksia netistä, mutta siinä menee kyllä aikaa löytääkseen jyvät akanoista.

Laitoin noin 5 vuotta sitten ilmoituksen suomi24:jään. Mulle tuli satoja vastauksia. Tapsin ehkä noin 30-50 miestä sitä kautta (!) ja sitten tajusin, että miksen itse katsele ilmoituksia ja lähesty kiinnostavia. Ja tadam! Löysin mielenkiintoisen tyypin. Tapasimme. Treffit venyi noi klo 17-04 ja nyt olemmekin olleet yhdessä 4,5vuotta. Asumme yhdessä ja tänä kesänä menemme naimisiin:)

Vierailija

ONNEA TEILLE NAIMISIIN MENON JOHDOSTA.ITSE KANSSA LÖYSIN MIEHENI NETIN KAUTTA JA SIITÄ ASTI OLEMME YHDESSÄ OLLEET REILUT 5VUOTTA SE OLI KELTARYSÄYS VEI JALAT ALTA.TOTTAHAN TOKI VAROVAISUUS ON HYVÄ OLLA MUKANA,VOI SOPIA JOHONKIN JULKISELLE PAIKALLE TAPAAMISEN,RAKKAUS VOI ISKEÄ IHAN MISSÄ VAIN VAIKKAPA KAUPAN KASSALLA,OIKEIN LÄMMINTÄ KESÄN JATKOA KAIKILLE LUKIJOILLE JA MUISTAKAA RAKASTAA RAKKAIMPIANNE

Vierailija

Niin kyllä kai sieltä netistä voi mukavan kumppanin löytää, kun ei liian korkeata rimaa pidä....pätee muillakin elämän osa-alueilla. Ei sitä täydellistä työpaikkaakaan ole, joten tuskin täydellistä kumppaniakaan on. Vaatii vain aikaa ja viitseliäisyyttä, mutta ehkä on se arvoista, uusiin ihmisiin ainakin siinä tutustuu.

Vierailija

Kävin jonkin verran nettitreffeillä vuosia sitten, huonolla menestyksellä. Rima ei ollut liian korkealla, mutta ei vain kolahtanut. No tapasinpa tosiaan ihmisiä, kirkastui ainakin käsitys siitä, mistä pitää ja ei pidä. Ainahan tämä on tuuripeliä, mutta kokeilkaapa Facebookia? Sen kautta erilaisia sovelluksia käyttäen on useampikin tuttu löytänyt kumppanin, pitkäaikaisenkin.

Vierailija

Pakko se on jotain yrittää, ei tämmönen yksinäisyyskään pitemmän päälle ole kivaa. Riskinotto kykyä kyllä vaatii, mutta uskon, että kun alkaa käymään treffeillä ja tutustuu useampaan, niin sitten se kasvattaa ihmistä ja tulee rohkemmaksi taas lähteä uusille treffeille. Se on varmaa, että kukaan ei tule kotoa hakemaan. Ja ravintoloista tuntuu vaikea olevan saada treffejä. Kai se pitää verkkoon suunnistaa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat