Sivut

Kommentit (21)

Kerikansa

"Kaikki liian hyvin"-syndrooma? Aleksis Kivi jo kuvaa sitä runossaan Lintukoto. Niin suuri onnellisuus, ettei sen parempaa voi tulla - siis voisiko kaiken jo jättää...

nfdsf

Aina vain keksitään uusia termejä, jotta saadaan uusia tekosyitä murehtia elämästä nauttimisen asemesta. Kaikki on loppujen lopuksi kiinni asenteesta sanovat psykologit mitä lystäävät. Jos haluat murehtia, niin murehdittavaa kyllä varmasti riittää jokaisella ihmisellä. Jokaisella ihmisellä löytyy myös ilon aiheita. Täysin asenteesta kiinni, että kumpiin näistä keskittyy enemmän.

13v tyttö

Tämä kuvaa aika hyvin sitä, millainen olen koulussa. Kotona olen suht iloinen ja onnellinen, varsinkin öisin, mutta koulussa... Ehken ole vain vieläkään kotiutunut yläasteelle. Syytä kyllä olisi, kun kaikki muutkin on jo kaverinsa löytänyt ja vakiinnuttanut ja on siellä omia itsejään ja aikaakin on kulunut päälle puoli vuotta...

pysytään asiassa

Ainoa tässä jutussa mainittu psykologi oli kanssasi samaa mieltä. Onko sinulla jokin niputus, että kaikki hömppä on aina psykologien keksimää vai luitko juttua ollenkaan?

timperlotienpo

Voi ......kettu herätkää itse sääli on aaaanuksest ja omast pääst heikkoja on ollu kautta maailma sivu ja ne o kuollu enne muut jaja vahvemmat joraa näin se vaan menee älä tuu tänne hake tukee vaan mee hoitoo. Näin se vaan on.

Koko elämän blues

Tuntuu olevan myös 'sukuvika', mä (nainen)ja veli ollaan molemmat, 2 siskoa toisenlaisia... koko elämän taustalla on soinut blues, vaikka järki on yrittäny koputtaa, että hei, sulla on kaikki hyvin, ei oo mitään hätää, mennään vaan eteenpäin...
Jos on yrittänyt jollekin puhua, diagnoosi on tullut samantien, masennus, mut kun ei se oo sitä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat