Kommentit (4)

Painonvartija

Miten sitä muka pitäisi laihtua, jos ei energiamääriä tarkkailemalla ja enemmän liikkumalla? Laihduttajan pitää sietää nälkää! Muuten ei paino laske. Näläntunteeseen tottuu.

Marttaleena

Söimme mieheni kanssa fiksusti ei sokeria ( vähän joskus) ., pienet annokset, paljon vihanneksia. Paino ei tippunut pätkääkään päinvastoin. Osasimme hiilihydraatit ja proteiinit. Vasta kun alistuimme laskemaan kalorit paino alkoi pudota. N.1500 minulle ja n. 1800 miehelle ja tuosta kalorimäärästä melko paljon rasvaa ,lähinnä oliiviöljyä. On niin helppo huijata itseään ja ruoka on hyvää. Verenpaineen nousu pakotti muutokseen.

Onnistunut

Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa ja yritin aiemmin laihduttaa tuloksetta. Ei tehonneet painonvartijat, ei karppaus, ei kalorien laskenta, ei pienet annoskoot, ei kasvikset. Olo oli jo epätoivoinen kunnes löysin Nutriletit. Minulle ne sopivat, koska minulla ei ole melkein lainkaan nälän tunnetta. Niillä tiputin 16 kiloa yhdistettynä salitreeniin joka toinen päivä. Pussien lisäksi söin esim. tuorekurkkua "leivän" muodossa, päälle yrttisuolaa. Tai pussikeiton kanssa porkkanan että sai hampaille töitä. Olihan se rankkaa kun töissä työkaverit jatkuvasti jaksoivat kauhistella ja mollata syömisiäni. Mutta tänä päivänä moni on kateellinen että olen saanut 18 kiloa pois ja PYSYNYT tavoitteessani. Niillä on myös helppo palata takaisin ruotuun jos lipsumisia on tapahtunut. Ne työkaverit, jotka jaksoivat kauhistella ja nälviä, pursuavat yli housujensa edelleen, "järkevistä annoskoista" huolimatta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat