Sivut

Kommentit (16)

Hiiohoi

Mutta kun nainen tekee noi kaikki neljä ja kruunaa sen pettämisellä niin suhteen loppumisen syy on se kun petetty puoliso on "narsisti" ja nainen siis omasta, kavereidensa sekä "naistenlehtipsykologien" mielestä vähintäänkin oikeutettu veivailuihinsa.

baefb

Hiiohoi kirjoitti:
Mutta kun nainen tekee noi kaikki neljä ja kruunaa sen pettämisellä niin suhteen loppumisen syy on se kun petetty puoliso on "narsisti" ja nainen siis omasta, kavereidensa sekä "naistenlehtipsykologien" mielestä vähintäänkin oikeutettu veivailuihinsa.

Taisi osua arkaan paikkaan tämä uutinen. Rivien välistä voi lukea sinun tarinasi, oliko Hänen edellinen miehensä kenties narsisti?

Vierailija

Hiiohoi kirjoitti:

En ihmettele. Mikä olikaan lehden nimi.

Onkohan vika minussa, vai häne...

En itse saallisi mieheni pettävän minua, koska hän ei halua tyydyttää minua millään tavoin, katselee ja ihaille kyllä ääneen muita naisia, kertoilee entisistä upeista kokemuksistaan. Joudun turvautumaan sooloseksiin, mitä kyllä harrastan lähes päivittäin. Olen kertonut tästä puolisolleni, olen tehnyt satoja aloitteita, vaatteita, tuoksuja yms. olen muiden miesten mielestä kaunis ja haluttava, joten olenkin ajatellut ja kertonutkin, että kohta minun täytyy turvautua pettämiseen, jota en haluaisi tehdä, silti miestä ei kiinnosta edes hyväilyni. 

Pettäminen koskee aina

Kyllä tuo pettäminen on aina kipeä asia. Minun ex:äni petti ja sain asian selville samalla tavalla, seurustelukumppani tuli raskaaksi ja synnytti tyttären samaan aikaan, kun itse synnytin tyttäreni!!! Annoin jotenkin anteeksi, koska halusin tyttärelleni isän. Loppuihan se sitten, kun löysin hyvän luotettavan miehen. Nyt olen onnellinen ja luotan puolisooni, vaikka kauan se kesti, etten olisi epäillyt häntäkin. Teki mieli käydä netissä ja puhelimessa, en käynyt, koska en halunnut tietää mitään. Päätin vain luottaa.

En ymmärrä

Onkohan vika minussa, vai hänessä, pettääkö kenties kirjoitti:
En itse saallisi mieheni pettävän minua, koska hän ei halua tyydyttää minua millään tavoin, katselee ja ihaille kyllä ääneen muita naisia, kertoilee entisistä upeista kokemuksistaan. Joudun turvautumaan sooloseksiin, mitä kyllä harrastan lähes päivittäin. Olen kertonut tästä puolisolleni, olen tehnyt satoja aloitteita, vaatteita, tuoksuja yms. olen muiden miesten mielestä kaunis ja haluttava, joten olenkin ajatellut ja kertonutkin, että kohta minun täytyy turvautua pettämiseen, jota en haluaisi tehdä, silti miestä ei kiinnosta edes hyväilyni. 

Miksi ihmeessä olet tällaisen miehen kanssa jos kerran muut pitävät sinua haluttavana? Miksi et eroa ja ole sellaisen kanssa joka haluaa sinut?

Tanjale

Tupakointiko ei vaikuta parisuhteeseen jos toinen vain polttaa? Haiseminen, rahan -ja ajankäyttö, terveysvaikutukset,esimerkki lapsille?

Minnimouse35v

Se ei tee narsistiksi ketään jos ei halua että puoliso kaveeraa vastakkaisen sukupuolten edustajien kanssa. Ja ihan totta mihin esimerkiksi mies tarvitsee naisystäviä ? Varsinkaan sellaisia nuoria tyttösiä joilla ei ole vielä muuta annettavaa kuin pystyt tissit ja freessi ulkonäkö? Jos kyse on ystävyydestä miksei miehelle riitä mies ystävät ja naiselle nais ystävät ? Tuleeko mieleen että valehteleva puoliso voi itse aiheuttaa sen helposti että puoliso ei voi luottaa. Ja kyllä minua on petetty ja olen nähnyt kuinka miehet pettää kun tilaisuus tulee mm. Isäni. Jos miehelle ei käyvse että naisten kanssa ei tarvii kaveraa niin mies voi vapaasti lähtee menemään. Minäkään en kaveeraa miesten kanssa, eipä ole tarvetta. Miksi olisi?

Justjooo

Minnimouse35v kirjoitti:
Se ei tee narsistiksi ketään jos ei halua että puoliso kaveeraa vastakkaisen sukupuolten edustajien kanssa. Ja ihan totta mihin esimerkiksi mies tarvitsee naisystäviä ? Varsinkaan sellaisia nuoria tyttösiä joilla ei ole vielä muuta annettavaa kuin pystyt tissit ja freessi ulkonäkö? Jos kyse on ystävyydestä miksei miehelle riitä mies ystävät ja naiselle nais ystävät ? Tuleeko mieleen että valehteleva puoliso voi itse aiheuttaa sen helposti että puoliso ei voi luottaa. Ja kyllä minua on petetty ja olen nähnyt kuinka miehet pettää kun tilaisuus tulee mm. Isäni. Jos miehelle ei käyvse että naisten kanssa ei tarvii kaveraa niin mies voi vapaasti lähtee menemään. Minäkään en kaveeraa miesten kanssa, eipä ole tarvetta. Miksi olisi?

Tulen toimeen paremmin miesten kanssa, olen siis nainen. Mies ymmärtää, koska tulee paremmin toimeen naisten kanssa - on esimerkiksi todella läheinen nuoruusajan exänsä kanssa. Ei pettämistä voi ehkäistä sillä, ettei ole tekemisissä toista sukupuolta olevien kanssa. Tilaisuus pettämiseen tulee, jos mies on esim baarissa mieskavereidensa kanssa. Jos mies käy vaikka kaupungilla naisen kanssa niin, että puoliso tietää, en näe siinä mitään pettämisen merkkejä. Kaikki tietenkin omalla tavallaan, mutta omituista kun mustasukkasuuden nimissä koetaan oikeutta päättää kenen kanssa toinen kaveeraa. Naisia on kuitenkin puolet maapallon asukkaista, ei ihme että miehelläni on naisiakin kaverina.

itsekin koettu

Eniten olen naisissa pettynyt hyvin yleiseen pinnalliseen tapaan elää ja olla. Koska se on niin yleistä, sen täytynee johtua
äitien huonosta itsetunnosta, joka siirretään kasvatuksen kautta tyttärille: epävarmuus osaamisesta ja selvitymisestä on niin suurta, että ulkonäkö nousee päällimmäiseksi asiaksi. Miesten osalta raha ja aikutusvalta sekä se onko tukkaa vai ei. Jättäisivät tyttärensä rauhaan, niin alkaisi tasa-arvo edistyä. En usko, että tyttäret selviävät äitiensä neuvoilla yhtään paremmin kuin omalla älyllään.
Ja pettäminen kannattaa jättää tekemättä. Kannattaa erota, jos suhde ei enää toimi.
Ehkä olen vanha fossiili., uusi aika ja uudet kujeet. Sääliksi käy pettäjän lapsia. Mutta mikäs miehellä, eivät ne lapset välttämättä ole edes omia, on voitu aikaisemminkin jo pettää. Eniten miestä loukkaa joutuminen ties kenenkä sänkysankarin lasten elättäjäksi. Naiset kun rakastuvat renttuihin. Vähät kilteistä isistä, seksi on nukuttavaa..

Petetty

Minua petettiin kuukausia ja mies rakastui tähän naiseen. Ennen tätä olin se itsestäänselvyys joka hoitaa kodin ja lapset. Kyllä tuo pettäminen,valehtelu ja toiseen rakastuminen on rikkonut minua eniten. Sekä se että uskoutuu kaikesta toiselle.

Vierailija

Nykyinen maailmahan tukee huoraajia, saavat heti sympatiaa ja tuki Kaartinsa. Eikö pettäminen narsismia tai nämä kaikki neljä syytä siinä täyty, vain tosi riippuvainen ihminen ei eroa vaan pettää. Minusta se raukkamisinta mitä voi tehdä. Pettää ennen kuin valmis puhuu ongelmista, tekee omat arvailut ja sen pohjalta valmis tekee ratkaisuja. Miksipä miehes tai naises ei anna läheisyyttä, koska tuntee sinut jo niin hyvin. Tietää miten toimit ja tuntee, kun petät häntä. Hyvä että teillä sympatia sivunne ja paikka missä päteä. Pettävät näköjään kunnia paikalla nykyään.

Vierailija

Minusta nainen pitäisi aina viedä ennen vakavampaa sitoutumista psykiatrin testattavaksi, kyllä kokenut psykiatri aika äkkiä kaivaa moraalisesti mielenterveydellisesti ongelmalliset yksilöt joihin ei kannata seota. Sen jälkeen siirryttäisiin noin yhdeksän vuoden testiaikaan jolloin yksityisetsivä seuraisi naisen menoja epäsäännöllisen säännöllisesti ja sen jälkeen voisi alkaa hiljalleen rakastua ja miettiä olisiko tuosta elämänkumppaniksi jonka jälkeen lakimiehen kautta avioehtojen yms paperien täytön  sekä avioitumisen jälkeen jopa ehkä harkita lapsentekoa 

Vierailija

Onkohan vika minussa, vai hänessä, pettääkö kenties kirjoitti:

Vieläkö edelleen yrität? Tai onko mies kenties sairas? Onko sitä tutkittu.

Jäin miehelle toiseksi

Voi kun tiedän tuob tunteen liiankin hyvin... mulle selviskin 9vuoden yhdessä olon jälkeen kun odotin toista lastamme että mieheni on bi ja että hän on pettänyt minua minun ollessa raskaana monta kertaa ja ilman kumia.. tässä odottelen tuloksia ettei mikään tauti ole tarttunut. Miestä jos ei kiinnosta vaikka teet mitä niin kannattaa ruveta miettimään vaihtoehtoa tykkääkö hän miehistä ja sen takia ri pidä sinua enään kiihottavana

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat