Kommentit (3)

Sama se minulle

Miehen kannattaisi ajatella sen verran, että jos joku ihminen hänen menneisyydestään ei hyväksy naista A niin todennäköisesti myöskään nainen B ei mene läpi. Lopputulema on se, että jäljellä ei kohta ole muuta vaihtoehtoa kuin se menneisyyden henkilö, joka näitä karsintoja tekee...

näinon

Yleensä se on juuri näin että vaikka mies olisikin jättänyt ensimmäisen vaimonsa niin tämä exä on loppujen lopuksi aina se joka luulee olevansa joka asiassa oikeassa ja määräävänsä niin lastensa kuin entisen miehensäkin asioista ja valinnoista maailman tappiin. Ja mitenkään syyllistämättä mutta ..... ketä mies yleensä eniten kuuntelee valinnoissaan ja päätöksissään niin ..... ei nykyistä vaimoaan / tyttöystäväänsä vaan juuri tätä exää hän yleensä kuuntelee ja haluaa miellyttää. Pelkää jopa olla toimimatta exän tahdon vastaisesti, todella outoa.

Vierailija

Surullinen tilanne mutta valitettavasti uusperhe-sotkut voi pahimmillaan olla tätä. Itse olen lapsettomana naisena naimisissa ero-iskän kanssa ja hänen eksänsä takia olemme kerran eronneet. En jaksanut katsoa miten miehen syyllisyydentunnetta erosta manipuloitiin ja lähdin. Mies meni terapiaan ja palasimme yhteen kun hän oli ymmärtänyt miten pyllisti minulle kun kumarsi eksäänsä. Terapeutti kertoi hänelle että käytös oli epäreilua minulle sekä meidän suhteelle joka ansaitsi parempaa. Pojat ovat nykyään kaksikymppisiä eikä eksään tarvitse olla yhteydessä mutta eksän takia en koskaan muodosta lämmintä suhdetta poikiin. Ikävää mutta elämä on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat