Kommentit (5)

Vierailija

Niin, kyllähän teidän omakin toimittaja yökötteli imetystä kun rinnat näkyy. Se on hänen mielestään kuvottavaa, mutta muuten riisuutuminen kannattaa aina.

Gegu

Itse tyrmistyin eniten siitä, että Niitti salakuvasi naista ja vauvaa ja sitten vielä julkaisi kyseisen kuvan, josta tunnistaa henkilön varmasti. Eikö nykyään ole minkäänlaista kunnioitusta kuvaamisen kanssa? En ainakaan itse halua, että kukaan salakuvaa minua tai lapsiani saati sitten julkaisee kuvat someen! Missä on Niitin käytöstavat? Peittäisi omat juntit kuvaushalunsa huivilla!

ei kiitos

Tähän kaikkia liikuttavaan rintaruokinta lentokoneessa aiheeseen .. Luonnollisesti vauvan pitää syödä kun on nälkä. Haluaisinko istua lentokoneessa viereisessä penkissä? En. Olenko sen takia joku piru? En. En nyt vaan välittäisi että maidon haju ja tuntemattoman tissi olisi siinä 10cm päässä esillä kun syön laatikkolounastani sardiinipurkissa josta olen maksanut siivoisen summan. Jos niin kuitenkin käy niin so what. Ei sekään maailmaa kaada. Sen verran kaikki tajuaa, että pienen vauvan (tässä kohtaan sanon myös, että jos se lapsi kävelee tissille niin ehkä voisi jättää väliin julkisesti..) pitää syödä. Vaikka, toistan tämän vielä, en haluaisi vieressä istua,ei se tarkoita, että ottaisin siitä kuvan ja jakaisin somessa... eiköhän siinäkin joku raja rikottu.
Tähän kuinka luonnollista se on.. onhan se. Mutta eikö ole myös ihan luonnollista, että tuntemattoman rinta esillä saatta saada jotkut kiusaantumaan? Missäs ymmärtäväisyys sitä näkökantaa kohtaan taas on..? Ahdasmielistä? Puolin ja toisin! Kulttuurieroja vaikka ja sillee...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat