2 tarinaa yksinäisyydestä: "Kuinka moni huomaisi, jos katoaisin?"

Kommentit (4)

Vierailija

Miten kauan viruisin täällä ennen kuin joku alkaisi kaivata? Pitäisi varmaan kysyä lapsilta. Olen eronnut ja eläkkeellä. Kun tajusin, että kalman haju pilaa asunnon alta aikayksikön, sovin lasten kanssa, että lähetän aamuhymyn jollekin merkiksi siitä, että olen herännyt. Kuinka nopeasti lapset huolestuisivat, jos merkkiviestiä ei kuuluisi, sitä en tiedä.

Yksin

Itse vakavasta masennuksesta kärsivänä, jatkuvasti yksin olevana...
Jos jotain tapahtuisi... Olisinko yksi niistä muumioituneista ruumiista, jota kukaan ei vain ikinä kaivannut? Mitä niin pahaa olen tehnyt että tämän kohtalon ansaitsen?

yksinäinen mies

Naiset on liian nirsoja etteivät kelpuuta elämäänsä ketään vaikka olisi miehiä jotka haluaa tutustua. Eivät ne halua edes kavereita. facebuukin yksinäiset palstalla olen vastannut 10 naiselle jotka sanovat olevansa yksinäisiä, olen pyytänyt urheilemaan, olen pyytänyt kahveelle ja vaikka mihin mutta eivät vastaa mitään edes. Ei naiset halua edes tutustua eikä ne halua muuttaa tilannettaan.

Vierailija

yksinäinen mies kirjoitti:
Naiset on liian nirsoja etteivät kelpuuta elämäänsä ketään vaikka olisi miehiä jotka haluaa tutustua. Eivät ne halua edes kavereita. facebuukin yksinäiset palstalla olen vastannut 10 naiselle jotka sanovat olevansa yksinäisiä, olen pyytänyt urheilemaan, olen pyytänyt kahveelle ja vaikka mihin mutta eivät vastaa mitään edes. Ei naiset halua edes tutustua eikä ne halua muuttaa tilannettaan.

Samaa itsekin ihmettelen. En ole Facebookissa, mutta tuntemani naiset jotka ovat kuitenkin "kavereita" eivät lähteneet ikinä lenkille/kävelylle, eikä syömään ravintolaan vaikka oisin tarjonnut, tai elokuviin.

Itse koen nämä ihan normaaleina toimenpiteinä, jotta edes jotenkin voisi tutustua ihmisiin.

T: M37

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat