Kommentit (10)

Kuusinalli

Kovin on suppea valikoima mistä pitäis löytyä huonoin konvehti.
Huonoimmat konvehdit ovat 1. Fazerin present koko rasia 2. Juhlapöydän konvehdit.
Siinä kaksi paskinta konvehtirasiaa ! !

Vierailija

Fazerin Present on muutettu huonoksi; paras konvehti Karpalo on jätetty pois ja tilalle on lisätty mm. joku Sitruunakakku-vai- mikä-lie, joka on todella karmean makuista. Se jäi syömättä...

Sen sijaan itse pidän JK:n ananas-konvehdista.

suklaaunelma

Kyllä kaikki periaatteessa maistuvat, varsinkin jos nälkä kurnii. Iän myötä tulee kuitenkin ronkeliksi varsinkin kun on maistanut jotain tosi ihania suklaita. Nuo vihreät kuulat ovat kuin sokerikuorrutuksella verhottuja kumipalloja. Ei tykkää. Samaten yksi marsipaaani,budapesti vetäsee päivän suklaakiintiön täyteen ja itse on ihan kanveesissa, niin täystyrmääviä ovat eli ihan kuin ylimakea hajuvesi.

Helinä

Marmeladi ja suklaa yhdistelmästä en pidä. Mutta kaikki konvehdit voi sellaisenaan lisätä kakkutaikinaan ennen uuniin laittoa tai käyttää pieniksi kuutioiksi pilkottuina muffini-, pikkuleipä- tai kuivakakkutaikinoihin, ja sitten viedä vaikka tuliaisiksi jos ei itselle maistu.

Babushka

Marsipaanitäytteinen tumma suklaa on nimenomaan minun suosikkini. Mantelit ja pähkinäthän ovat myös terveellisiä, samoin tumma suklaa.

Marmeladista en tykkää, se on ällön makeaa. Samoin Budapest, joka suorastaan pursuaa korvista ulos.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat