Kommentit (9)

huah

jep, kaikillahan meillä on omat saavuksemme, mut tän rouvan kohdalla vetää hiljaiseksi. Hän ratsastaa edelleen entisen miehensä nimellä ja tämän avocadoreseptillä, ei luusi näillä ansioilla saavuttavan tätä määrää julkisuutta.

Olen itse menossa toista kertaa naimisiin, kunnioituksena miestäni kohtaa luovun entisen mieheni nimestä ja kunnioituksesta itseäni kohtaan otan tyttönimeni takaisin.

Leeia

Voi että kuinka tätä Hanna Gullichsenia jaksetaan kadehtia. Ja varsinkin sitä ettei ole toiminut samalla tavalla kuten minä-minä, itse. Koettakaa nyt pysyä omissa housuissanne ja hakea omasta elämästä se onnellisuus ja siitä nauttiminen. Mua ei sitten yhtään haittaa Hanna Gullichsen; hänen entinen, tai nykyinen elämänsä. Ihanaa että hekin ovat onnensa löytäneet.

Vierailija

Mutta on se vaan kummallista pitää entisen miehen sukunimi. Miksi pitää sukunimi, johon ei enää ole aihetta eikä oikeastaan oikeuttakaan? Omituista, omituista.

Li Liu

Kummallista jotkut ne menee hautaan saakka ex-puolisonsa sukunimillä, vaikka joidenkin mielestä sille ei olisi edes oikeutta. Miksei? En ole vielä tavannut miestä joka ei olisi antanut ex-vaimonsa pitää sukunimeään, tai miestä, joka olisi pakottanut vaihtamaan sukunimen ex-vaimonsa lapsilta, vaikka eivät olleet miehen omia. Fiksuja miehiä on siis olemassa - jopa Suomesta heitä löytyy. Mitä omituista siinä kenen sukunimeä käytät. Eiköhän se ole vallan jokaisen oma asia?

Tiedän useita (ex-vaimoja) jotka ovat sukunimen vaihtaneet heti kun heität on jätetty entisessä liitossaan. Jonkainlaista protestia sekin olevinaan, vaikka lapset edellenkin käyttävät isänsä sukunimeä ylpeänä. Heh!

Katsojan silmässä

Joonas ON tosiaan komea.

Aika harvoin mies kuitenkaan on se pariskunnan katseita kääntävä osapuoli (tai sitten molemmat ovat).

Outoa toimintaa

Laurila ei taida olla tarpeeksi hieno nimi kuin entisen miehensä. Luulisi loukkaavan Joonasta kun vaimolla on entisen miehensä nimi.

ihme touhua

Voi jestas sentään.Ei kai mies nyt sentään ole niin pikkumainen jostain nimestä,mitä väliä mitä sukunimeä kantaa.

On ihmisillä murheet,aina jostain pitää vääntää negatiivista palautetta.Arvostelijat voisivat hoitaa ensin omat asiansa kuntoon.Niinkuin sanonta kuuluu; lakaise ensin omat portaat,sitten vasta naapurin!

Vierailija

Pitää alkaa seuraamaan Hannaa Twitterissä kun näin paljon nainen herättää tunteita :) ....tässä tasa-arvoa huutavassa maassa hetki sitten nainen on saanut päättää ottaako naimisiin mennessään tulevan miehensä sukunimen vai ei, niin nyt erotessa tämä päätösvalta poistettu, entinen nimi otettava takaisin?? Jos ns. uusi nimi kiva niin pitäköön, vai mikä on ongelma?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat