Kommentit (4)

Mie tiiän

Turha höpertää mistään itseluottamuksen löytymisestä. Tiedän että sisäinen olemus on täysin samanlainen niin timmissä kunnossa ollessa kuin ylipainoisena. Kyseessä on vain ihmisten harrastama terrorismi ylipainoisia kohtaan. Vihataan toisten kiloja ja pidetään "ylipainoiset kurissa" dissaamalla ja halveksimalla, jätetään huomiotta koska hehän ovat vain ylipainoisia eivätkä siis oikein enää ihmisiäkään. Tuskin aivonsakaan toimivat. Hitaita ja uneliaita, makaavat ja syövät vaan kaiket päivät. Eihän sellaista voi valita mihinkään tehtävään -ei voi ei voi. Mieluummin 20 v ja 55 kg. Voi mikä toimintatarmo ja energia. Jaksaa bailata kaikki yöt ja haukotella ja soitella päivät.=DD

Kiimi

Terveyden kannalta toki hyvä asia..
Työ on kumminkin kaikkien oikeus ei vain laihojen ihmisten..suhteilla kaikki toimii..niin tässäkin..

Kokemusta on.

Olen kyllä samaa mieltä vaikkakin uskon kyllä että joillakin itseluottamuskasvaa kun tuntee itsensä sinut oman kropan kanssa. Just lueskelin uutta blokia blogspotissa. Downsizing Bumberina. Vaikutti tosi mielenkiintoiselta. Se kertoo naisesta joka on menossa laihdutusleikkaukseen. Mielenkiinnolla seuraan miten siinä tulee tapahtumaan. Alla on linkki blokiin jos asia kiinnostaa.

http://downsizingbumberina.blogspot.fi/

Elämä on ihanaa

Olen laihduttanut tähän mennessä 8 kiloa ja vielä on edessä noin 10 kilon pudotus. Se miten ihanalta tuntuu kun voi ostaa nättejä vaatteita itselle ja vielä mahtuu niihin tuntuu niin helkutin hyvältä. Olen tullut rohkeammaksi ja uskallan ottaa kontaktia myös muihin ihmisiin paremmin. Ruokavalioni on terveellisempi ja olen lisännyt liikuntaa,mutta paljon on vielä työtä edessä ja silti tunnen itseni tyytyväiseksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat