Kommentit (6)

seksuaalisuus on hyvinvointia

No eipä olla koettu joo, kun ei sitä naista löydy. Tuppaavat todella nirsoja olemaan...ei hoikka perus rehti mies kelpaa, vaan se baarin valopilkku Kake on ihana, joka sitten kohtelee kuin tyhjää arpaa. Noh, eipähän ole minun ongelma :D mutta näillä mennään, jos sitä kahvit keittäis...

Seksuaalisesti ahdistunut

Niin sillä olisi vaikka mitä hyviä vaikutuksia, jos siitä saisi edes hyvän mielen. Ei mene kaikilla nallekarkit tasan.

Monesti saanut!

Ei naiset ole nirsoja, katso peiliin, opettele käyttäytymään ja lopeta valitus! Naisia on paljon muuallakin kuin baareissa!!! Hei haloo! Normi nainen ei katsele baariäijiä ja pillun perässä juoksioita!!!

seksuaalisuus on hyvinvointia

Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ole nirsoja, katso peiliin, opettele käyttäytymään ja lopeta valitus! Naisia on paljon muuallakin kuin baareissa!!! Hei haloo! Normi nainen ei katsele baariäijiä ja pillun perässä juoksioita!!!

Ei välttämättä kaikki, oikeassa olet ja sitä en kiellä. Itehhän en baareissa juoksentele ja olen hyväkäytöksinen ja terveet elämäntavat. Sinänsä jännä juttu....liekkö sitten ollu liuta vääriä "Kake tyypistä" tykkääviä naisia....tai sitten vaan liian ohut lompakko, mene ja tiedä :D oli muuten hyvät pullakahvit!

ukkel

Juu pierettää juuri ennen seksi ä ja seksin aikana. Uupunut olen jo esileikin jälkeen ja naama on eritteissä niin että valuu. Virtsatietulehduksesta en tiedä koska saan aina nielutulehduksen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat