Kommentit (5)

Vierailija

Eli mies, me naisille lahjaksi: Mäntysuopaa, juuriharja,annat me naisten lukea aku ankan ensin, rivakka aamupano kahvin kera keittiönpöydällä, tankki täyteen että me naiset pääsevät vanhempiensa luokse jouluksi.

Mies: Jää kotiin, sauna, kinkusta siivuja, hyvää leipää muita huttuja, hyviä filmejä pyörimään, kahvit, joulutortut konjakit tietenkin olohuoneessa jalat pöydällä ja ahhh! Ihana rauha.

en huoli

mitään. Enkä saanut edes synttärilahjaa mieheltä. Saati,että vietettäis suhteen  vuosipäivää jolloin toista voisi muistaa jotenki.Sanoin että turha ostaa yhtään mitään ja jos ostaa saa lahjansa takaisin.  Joskus sain sormuksen lahjaksi,myöhemmin mies totesi ettei suhteessa tarvi pitää mitään typeriä rinkuloita sormessa,joten sai sen takaisin. Mitä sitä lahjaa toiselle antaa jollei edes ole halunnut sitä tosissaan edes ostaa?

Vierailija

Mää en ottais oikeestaan mitään noista. Paitsi aamukahvin.
Mulle paras joululahja olis, että saisin laittaa puhelimen kiinni viikonlopuksi ja painua tallille rappaamaan kaljakopan kanssa jottain romuja mitä kaverilla sattuu työn alla olemaan. Mies toimittas lapsille arjen, siivoais mökin ym mitä minä normaalisti teen. Hyvin mielenkiinnolla tulisin kotiin että saisinko useammin vapaata arjesta ;)

pyyteetön, turvallinen kosketus

Aika surullista, kun omalta mieheltä täytyy joululahjaksi pyytää halaus ja läheisyyttä. Sellaista se on teidän suomalaisten miesten kanssa, vaikka ahkeria, luotettavia ja ehdottomasti rakkaita olettekin. 

lipunmyyjä

Joululahjaliput Sähkeet Uutiskomediashowhun Helsingissä Ravintolalaiva Wäiskille on ollut suosittu lahja tänä jouluna. 2 lippua/30 e nettikaupasta ostettuna ja saatuna heti suoraan omaan sähköpostiin toimii vielä viime hetken lahjanakin. Saaja saa itse valita, missä esityksessä liput käyttää. www.jubileekomedia.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat