Kommentit (3)

nainen77

Köyhyys voi olla osittain itse aiheutettua, mutta omasta mielestäni en kuitenkaan tuhlaa sillä tavalla että ostaisin jotain tosi turhaa mitä en tarvitse.

Työ tilanne vaikuttaa aika paljon siihen miten rahaa voi käyttää, kun ei ole työtä vaikka haluaisikin niin silloin on pakko miettiä mihin rahansa käyttää.

En sano että olen köyhä, olen maksanut kaiken aina minkä olen hankkinut, opiskellut kaksi ammattia, tyttärelle ostanut sen mitä tarvitsee. Tiukilla voi olla välillä mutta se kuuluu elämään.

Joku roti

Vierailija kirjoitti:
Köyhyys voi olla osittain itse aiheutettua, mutta omasta mielestäni en kuitenkaan tuhlaa sillä tavalla että ostaisin jotain tosi turhaa mitä en tarvitse.

Työ tilanne vaikuttaa aika paljon siihen miten rahaa voi käyttää, kun ei ole työtä vaikka haluaisikin niin silloin on pakko miettiä mihin rahansa käyttää.

En sano että olen köyhä, olen maksanut kaiken aina minkä olen hankkinut, opiskellut kaksi ammattia, tyttärelle ostanut sen mitä tarvitsee. Tiukilla voi olla välillä mutta se kuuluu elämään.

Et taida tietää köyhyydestä, yhtään mitään, kun tuollaisia joriset. Toista miljoonaa suomalaista, ei ole kyllä itse aiheuttanut, sitä katalaa tilaa, jossa Suomi nyt on, kun hallituksessa istuvat äärioikeistolaiset, veropakolaiseliitin etujenajajat.

2000€KansaneläkeVas

Uhrin syyllistäminen, kuin raiskausrikoksissa, on äärioikeistolaista politiikkaa, jolla oikeutetaan raaka taloudellinen, henkinen ja fyysinen väkivalta, puolustuskyvyttömiä lapsia, vanhuksia, sairaita ja vammaisia kohtaan. Kaikki pieni- ja keskituloiset suomalaiset, ovat veroparatiisipolitiikan alamaisia - sille väärälle kehitykselle, on tehtävä loppu.

Kunnollinen perusturva, terveydenhoito ja sosiaalipalvelut, ovat aitoa demokratiaa ja sivistyvaltion tunnusmerkki - tuskin kukaan haluaa Suomesta, äärioikeiston jättömaata, jossa luonto tuhotaan ja ihmiset ajetaan kurjuuteen. Vastuu on päättäjillä, yksilöitten syyllistäminen rakenteellisesta köyhyydestä, on yksinkertaisesti typerää ja väärin. Hyvinvoinnin pitää kuulua, jokaiselle suomalaiselle. Se on perustuslaissakin säädetty.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat