Kommentit (6)

Höpöllöpön

Liikunta on kaikkein tehottomin tapa laihduttaa, kahvin ja viinerin polttamiseen täytyy hölkätä reippaasti toista tuntia, on paljon helpompaa jättää ne syömättä!

Laihduttaminen menee siksi pieleen kun ihmiset muuttavat syömistään radikaalisti ja pakottavat itsensä liikkumaan, pakkopullaan väsyy nopeasti ja pian entisiä herkkuja ahmitaan vanhaan malliin tai haetaan "napostelupaloista" ne kalorit.

Syö samaa mitä ennenkin, liiku kuten ennenkin mutta SYÖ VÄHEMMÄN! Läski ei koskaan synny tyhjästä, se on aina ylensyönnistä ja kun sen lopettaaa laihtuu vääjäämättä. Kannattaa myös tehdä ruoasta mauttomampaa niin sitä ei viitsi edes syödä paljon.

messenger

Tiedän omasta kokemuksesta minkälaista on olla ylipainoinen mutta myös miten todella pieniin rasvoihin päästään. Liikunnan korostaminen on juuri se kikka, jolla laihduttamisesta tehdään bisnestä. Kuinkahan monella ylipainoisella on tällä planeetalla ostos-TV:stä ostettu kuntolaite?

Se suhde, miten vähän liikunta kuluttaa ja miten paljon herkuissa on turhaa energiaa, on suoraan sanottuna epäreilu. Helpoin ja käytännössä ainut tapa laihduttaa on kiinnittää täydellinen huomio syömiseen, ja jättää liikunta huolehdittavaksi vasta sen jälkeen.

Hoikka

Jaha, tämän luettuani ymmärrän että kuulun siihen sakkiin joka syö elääkseen eikä toisin päin. Haluan syödä terveellisesti, herkut eivät tuo mielihyvää mulle, toimiva keho kylläkin. Toki niitäkin joskus syön mutta mitä järkeä? Se on minuutissa ohi sellainen nautinto. 

Laihuutta karkuun

Olin nuorena vuosikymmenet alipainoinen riuku,joka ei kyennyt mitenkään lihomaan.
Iän ja aineenvaihdunnan heikentymisen vuoksi olen onnistunut saamaan jäämään rasvaa ihoni alle, eli olen hieman pyörämpi.Voi tätä iloa, tätä onnea ja näitä saavutettuja kiloja ei voi tajuta kukaan muu kuin liiasta laihuudesta kärsivä. Liiallinen laihuus ei ole miellyttävä olotila.

Puoli vuotta kokeillut

Liikunta kannattaa aloittaa koska siitä vaan tulee niin raikas ja hyvä fiilis! Sillä meiningillä,että kävelee ja välillä juosta pyörähtelee. Toisena päivänä käy uimassa ja pyöräilemässä eli vaihtelee niihin juttuihin mistä vähänkin tykkää. Liikunta jo antaa tuntemuksen napakammasta vartalosta ja keho tuntuu kiinteämmältä. Itsetuntokin kohenee ja ahdistus vähenee. Sit vähitellen huomaa että herkkujen naposteluakin vähentää ja esim iltaruokailua vähentää; paino putoaa. Puntarilla ei kannata jatkuvaan käydä. Eli liikunnan ilosta ja sen tuomasta mielihyvästä se lähtee!

-5kg ja -6 vaatekokoa pienempi

Liikunnan tuoma hyväolo auttaa ensisijaisesti henkisesti kamppailemaan niitä hyviä suupaloja vastaan, kun itsellä on hyvä olo. Energiansaanti on herkkupaloissa suurempi ja ellei niitä syö tunnereaktiossaan, energiavaje tulee vääjäämättä ja laihtuu.
Tässä on muuten se etulyöntiasema mm. joogeilla. Kuinka monta elämäänsä pettynyttä joogia tiedät ja kuinka moni joogeista on sutjakassa kunnossa? Tähän toki auttaa myös omien lihasten hallinta sekä stressitason laskeminen ja auttamatta ihanat yöunet.  Vastaavia asioita tuo moni muukin liikunta, joten ota ja valitse mieleinen. Se, miten paljon se kuluttaa kaloreita ei loppupeliin ole niin tärkeä, kuin se, miten paljon siitä nauttii ja miten paljon hyvää oloa se sulle tuo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat