keski ikä

Vierailija

ollaan tosiaan ihmetelty että ei keski ikäisille ole valituksista huolimatta lehdessä muoti ja meikkaus sivuja.miten nainen joka on 54 v niin voi laittaa päälle asuja jotka ovat nuorille..MEITÄ ON TILAAJINA myös tän ikäisiä ja vanhempia.

Kommentit (11)

Vierailija

Minäkin olen 54 ja silti pidän tällaisia vaatteita! Kyllä lehden esittelemät vaatteet sopivat myös keski-ikäisille, samoin meikkiohjeissa on paljon keski-ikäisille ja vanhemmillekin sopivia vinkkejä. Eli turhaa marmatat siellä! Eri asia on sitten, jos vartalo on sellainen, ettei mikään vaate sovi tai naama sen näköinen, ettei enää mikään auta, niin eihän se lehden vika ole!

Vierailija

Samaa mieltä olen minä, viiskyt plus, Me Naisten muotijutut ja muut sopivat hyvin myös meille varttuneimmille naisille. Onkin ihme, että lehti pystyy ottamaan huomioon monenikäisiä lukijoita olematta silti Kotiliesi-lookin kannattaja. (Ehkä ensimmäisen valittajan kannattaisikin tilata ET- tai Kotiliesilehdet, niissä on tosi varttuneille sopivaa materiaalia!) Mutta älkää missään nimessä muuttako tämän lehden linjaa, se on nyt hyvä!

Vierailija

Poimin muotijutuista pääteemat. Värit, kuosit jne.
Artikkeleissa kuvattuja vaatteita en edes yritä metsästää.
Jos kaupasta ei löydy sopivaa, niin menen kangaskaupaan ja surautan itse sopivamman hameen.
Esim. helman pituus on niin kriittinen, senttikin liian lyhkäsenä paljastaa polvirypyt.
Voi voi, miten tässä nyt pääsikään käymään näin...
Ikää kun tuli 50+, niin johan se näkyy.

Aerobiccaan, zumpaan, joogan ja käyn kuntosalilla.
Silti ei voi mitään, että jotkut paikat alkaa pehmeneen ja roikkuun.
Elastaanit ja kollageenit...nix nax, luonnon laki.
Pukeutumisella voin kuitenkin muuttaa visuaalista vaikutelmaa.
Kiitos ei mummomekoille ja minille. On niitä parempiakin vaihtoehtoja.
Kivaa kesää kaikille mimmeille ;)

Vierailija

Tuota... eiköhän 54-vuotias ala olla jo pian keski-iän ulkopuolella. Suomessa kuitenkin naisten keskimääräinen eliniän odote on hieman yli 82 vuotta. Eli noin puolet siitä on 41 vuotta. Eli jos keski-ikä kestäisi sen kolmanneksen ihmisen elämästä (Jos jaetaan nuoruus - keski-ikä- vanhuus) niin keski-ikä ajoittuisi ikävuosiin noin 28-55.

Vierailija

Kyllä 54-vuotias on ihan keski-ikäinen. Ei keski-ikä tarkoita kirjaimellisesti keskimääräisen eliniän puoliväliä, vaan ikävuosia 40/45-60/65.

Vierailija

Minä taas olen yli kuusikymppinen, muotia seuraava mummeli, ja pakko todeta, että hirveitä ovat Me Naiset -lehden muotisivut! Harvoin niistä saa poimittua vinkkejä omaan pukeutumiseen. Numeron 51/52 kansikuva lupaa paljon, mutta voi kauhistus, kun menee muotisivuille. Ja oikein Viroon asti menty kuvaamaan....No siellähän on niitä Neuvostoliiton aikaisia "rakennelmia", joten hyvin passaavat nuo mekot niihin maisemiin.

Mutta lehden tilaaminenhan on vapaaehtoista, joten ei huolta.

Vinkiksi klassisesta muodista pitäville voin sanoa, että vilkaiskaapa joskus Eeva-lehden muotisivuja - voitte yllättyä positiivisesti.

Vierailija

Kyllähän Naistenlehtien muotijutuissa vaatteet on välillä niin outoja, että naurattaa. Siis niin hienoja, epäkäytännöllisiä ja hirvittävän hintasia. Olen kohta 53 ja tykkään nuorekkaista vaatteista. Olen aina ollut hoikka. Taidan itse asiassa olla nykyään melkein hoikempi, kuin nuorempana. Pillifarkut sujahtaa jalkaa melkein joka aamu :). Rakastan muutenkin vaatteita ja niitä tuleekin osteltua usein. Rahaa en kuitenkaan niihin paljoa laita. Ostan alennusmyynneistä ja kirppiksiltä tekee mahtavia löytöjä muutamalla eurolla! Lisäksi minulla on himoshoppaaja tytär, joka antaa äidille vaatteita, kun itse kyllästyy:)

Vierailija

Kyllähän Naistenlehtien muotijutuissa vaatteet on välillä niin outoja, että naurattaa. Siis niin hienoja, epäkäytännöllisiä ja hirvittävän hintasia. Olen kohta 53 ja tykkään nuorekkaista vaatteista. Olen aina ollut hoikka. Taidan itse asiassa olla nykyään melkein hoikempi, kuin nuorempana. Pillifarkut sujahtaa jalkaa melkein joka aamu :). Rakastan muutenkin vaatteita ja niitä tuleekin osteltua usein. Rahaa en kuitenkaan niihin paljoa laita. Ostan alennusmyynneistä ja kirppiksiltä tekee mahtavia löytöjä muutamalla eurolla! Lisäksi minulla on himoshoppaaja tytär, joka antaa äidille vaatteita, kun itse kyllästyy:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat