Kommentit (12)

Pipa

Tyttöystävällä on oikeus jättää oli toinen terve tai ei. Aika syyllistävä tälle naiselle. Suhde olisi saattanut päättyä ilman vammautumistakin. Jätetyksi tuleminen on toki tuskaa, muta ei kuulu lehtien palstoille.

Eteläisestä Suomesta

En yhtään ihmettele, että joku ahdistuu Turussa, varsinkin jos on kotoisin Kuusamon rauhasta. Mulle riitti vuosi. Porukka on niin sisäänpäin kääntynyttä ja talvet on loskaa. Enkä kuulemani mukaan ole ainut, jolle on käynyt näin.

Aura Aaltonen

Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, että joku ahdistuu Turussa, varsinkin jos on kotoisin Kuusamon rauhasta. Mulle riitti vuosi. Porukka on niin sisäänpäin kääntynyttä ja talvet on loskaa. Enkä kuulemani mukaan ole ainut, jolle on käynyt näin.

Jokaiselle on tietysti oma lapsuuden ympäristö ja kotiseutu sukulaisineen ja ystävineen sydäntä lähinnä. Uuteen ympäristöön ei ole helppo kotiutua, paljon riippuu niistä ihmisistä jotka sattuu työssään ja naapurustossaan kohtaamaan. Meitä turkulaisiakin on erilaisia, aika suuri osa myös muualta tulleita (opiskelun, työn tai rakkauden perässä). Syntyperäisistä turkulaisista voisi positiivisina ja iloisina mainita vaikka laulaja Robinin ja kiinteistönvälittäjä Jethron. Eivät ole tuppisuita kumpikaan.

Toivon, että voisit antaa Turulle vielä mahdollisuuden, vaikka sitten turistina. Kesälläkin täällä on kaunista, ja kaupunki on täynnä tapahtumia. 

Nainen50

Kylläpä on luetun ymmärtäminen hukassa.. eihän tässä Pekka Hyysalo mitenkään syyllistänyt ex-tyttöystäväänsä. Olen huomannut ihan elävässä elämässäkin, että sekä kuullun että luetun ymmärtäminen alkavat olla katoavaa kansanperinnettä - ei ihme, että porukat riitelee...

Raukkamainen kommentti

Vierailija kirjoitti:
Raukkamaista Pekka, ruotia lehden sivuilla nimellä mainiten entistä tyttöystävää.Sinusta on tullut itsekeskeinen höperö! Yritä käyttäytyä kuin mies, ja muistaa, että on muitakin, jotka ovat vammautuneet, ja taistelevat jatkaakseen elämäänsä.

Olisiko entisen tyttöystäväsi pitänyt sitoutua sinuun, vaikka ei sinua enää rakastanutkaan? Tuskin itsekkään olisit jäänyt suhteeseen, jossa et voi hyvin.

Eihän Pekka mitään ruodi lehtien palstoilla, toimittajathan sen tekevät: tarkoitushakuisesti irroitettu 10 riviä monensadan sivun kirjasta, joka on kirjoitettu 3-4 vuotta sitten. On rehellistä Pekalta, ettei ole lähtenyt muuttamaan tekstiään jälkikäteen vaan kertoo rehellisesti silloiset tuntemuksensa. Jos lukee koko kirjan, niin huomaa, että hän itsekin ymmärtää, miksi suhde päätyi eroon ja kertoo myös kiitollisuutensa siitä, että tyttöystävä pysyi rinnalla vaikeat ensimmäiset kuukaudet. Suosittelen lukemaan koko kirjan ennen kommentointeja!

Vierailija

Hei haloo, eihän Pekka mitään ruodi vaan toimittajat. Epäreilua syyttää Ilman todellisuuspohjaa ja laittaa omat tulkinnat toisen sanoiksi.

Unna

Eteläisestä Suomesta kirjoitti:

Allekirjoitan!!!!   vitsit turkulaisista eivät ole tuulesta temmattuja :)

Onnellinen etelässä

Minä ahdistuin taas Kuusamossa, kun yritin seurustella siellä asuvan miehen kanssa.

Kehenkään ei voinut luottaa, kaikki vain valehteli ja puhui omiaan.

Porukka Kuusamossa on niin omituista ja  itseään täynnä...Talvet kylmiä, ihan niinkuin ihmisetkin.

Enkä ollut ainut, joka siellä ei viihdy, äkkiä takaisin etelään ja eroon miehestä.

Sen jälkeen tiesin, että mikään suhde ei toimi, jos toinen asuu Kuusamossa, toinen Turussa...)

Vierailija

Unna kirjoitti:
Eteläisestä Suomesta kirjoitti:

Allekirjoitan!!!!   vitsit turkulaisista eivät ole tuulesta temmattuja :)

Eivät niin - vaan Jari Tervon suusta. Ja niille puujalkavitseille nauraa Uutisvuodon studioyleisö, merkin (ja pullakahvit) saatuaan.

mukana ollut

Uutisvuodossa ei saa yleisö enää pullaa tai m itään muutakaan syötävää. Pelkkää kahvia tarjolla ja sitten sai ostaa omalla rahalla pullaa tai muuta syötävää ihan itse.

Naurua ja enemmän vitsejä ja juttuja kuulee kyllä paikan päällä, josta he sitten leikkaavat sopivan pituisen  ohjelman kuhunkin lauantai-iltaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat