Kommentit (7)

Cleopatra

No koska olen eläinaktivisti ja postaan aiheeseen liittyviä artikkeleita ym., mitä jotkut eivät ymmärrä koska heidän mielestään minun pitäis julkaisa esim. lastensuojeluun liittyviä juttuja, olen poistanut näitä tyyppejä olen poistanut kaverilistaltani. Eli arvot erilaiset.

Demonaz

Olin yhdessä 90 hengen työpaikassa mikä oli täynnä nuoria, bimboja teknopissiksiä. Ei todellakaan jaksanut katsella noita ja kuunnella heidän typeriä juttujaan: "No hei hei. Tapasin kivan pojan baarissa" etc. Ja muuta naurettavaa lipomista.

Onneksi firmassa tuli yt:t ja pääsi heistä eroon. Osa näistä pissiksistä poisti mut ite, mutta poistin kaikki loput kerralla. Eipä ole tarvinnut sen jälkeen katsella ja hyvä niin.

Vierailija

Eipä tarvitse paljon poistaa, kun en ota kaveriksi kaikkia tutuntutuntuttuja ja ihmisiä, jotka olen nähnyt kerran jossain. Ehkä olen sitten FB:n väärinkäyttäjä.

Tintti

Poistin fb-kavereistani silloisen työpaikkani esimiesportaan väen, kun työpaikan kulttuuri ja meininki alkoi muuttua mielestäni huonoon suuntaan. Koin, että ne ihmiset eivät olleet enää työKAVEREITAKAAN. Lisäksi olen poistanut ihmisiä, jotka eivät itse koskaan postaa mitään ja sellaisia, jotka ovat liittyneet elämässä vain johonkin tiettyyn, lyhyeen hetkeen, mutta joiden kanssa tuttavuus ei edennyt edes facebookissa tykkäilyihin tai kommentointeihin. Myös kavereiden exät lähtevät aika usein melko nopeasti. Kaverilistan "yksipuoliset yt-neuvottelut ja irtisanomiset" on minusta ihan hyvä tehdä toisinaan 😉

Vierailija

Olen vaan poistanut ärsyttäviä tyyppejä, sellasia joiden kanssa on ollut vaikea tulla juttuun. Ne ovat useimmiten olleet vanhoja työ- tai koulukavereita. En jaksanut katsoa naamaa edes silloin kun olimme tekemisissä, ei minun tarvitse katsoa sitä edes nytkään.

Petetty mutta rakastettu

Mieheni tyttöystävän kaverin/tuttavan poistin, kun en halunnut että mitään tietoja minusta menee tuolle toiselle naiselle. Tämä kaveri oli kaiken lisäksi iloinen tämän toisen naisen puolesta, kun sai mieheni satimeen... Eli petturit poistan. (Sittemmin mieheni on poistanut tyttöystävänsä kavereistaanä ja elämästään.)

Moninkertainen äiti

Olen poistanut joitakin aikoinaan bileissä tavattuja tyyppejä, joiden kanssa kontakti ei oikeastaan jatkunut mitenkään. Lisäksi tyypit, joita en ole tavannut henkilökohtaisesti, lentävät helposti ulos kaverilistalta. Rasistista roskaa ja vaihtoehtohoitomuotoja jakavat pääsevät ainakin herkästi sulkulistalle, koska en tarvitse arkeeni täysin turhia verenpaineen nousuja ja riitoja.

Kerran yksi ihminen, jota pidin hyvänä ystävänä, poisti minut kaverilistalta. Olin tästä erittäin järkyttynyt. Välit menivät poikki kerrasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat